Hoeslaken 220 bij 240 waar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 7 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mijn bed is 2.00 bij 2.00. Ik heb ook moeite met prettige hoeslakens te vinden.
    Bij een goede bedshop kan je wel het een of ander vinden of zijn ze te bestellen. Je zit dan wel vaak aan een minimale prijs van €50 per stuk geloof ik.

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja 50 euro zal niet erg zijn, als het dan vervolgens kwaliteit is..

We hebben ze nu bij beter bed gekocht (weet niet meer welk merk) en daar zat na een maand al een gat in en lubberde. Gewoon waardeloos spul gezien ik niet met scherpe spullen naar bed ga.

Met duur bedoelde ik de prijs van 100 of hoger haha. Die zag ik tijdens mijn zoektocht ook voorbij komen. Gekkenwerk vind ik dat.

Welk merk heb jij goede ervaringen mee?

3. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Ik heb laatst een topper hoeslaken van 200x210 gekocht bij bed fashion. Het rekte behoorlijk mee dus een tweede gekocht van 180x210 en die zit mooi strak. De prijzen vallen mee, maar de kwaliteit is ook niet echt super (denk aan hema/ikea beddengoed).

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Probeer hoeslakens voor een waterbed! Wij hebben een waterbed van 200x200 en de hoeslakens moeten daarnaast ook nog een hoge matrasdikte aankunnen. De meeste hoeslakens voor waterbedden kun je bij een gewone matras dan wel oprekken, zodat ze ook op jouw bed zullen passen.
    Ik heb zelf hoeslakens van de Makro voor ons waterbed, bevallen goed! En niet zo heel duur (geloof zo'n 30 euro), maar let dan wel goed op de prijs, die staat groot afgebeeld zonder BTW! ;)

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Misschien bij de action?

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Leenbakker?

Action heeft ze niet. De grootste is 200x220 toevallig laatst een nieuwe voor ons bed gehaald en dit was de grootste die ze hadden.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Die voor een waterbed is een heel goede tip! Ga daar morgen eens voor zitten.

Action heeft idd tot 2 bij 2.

Leenbakker ga ik ook even kijken.

Bedankt meiden! En meer tips blijven welkom!

8. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    action is echt waardeloos spul.... het beste kun je naar een beddenzaak gaan.. Wij tobben ook al jaren met slechte hoeslakens... wordt elke keer bloed chagrijnig als ik mijn bed moet opdekken en geen passende hoeslakens kan vinden.. :x

9. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

#29 Rietje88, 20 okt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2016
    Bij de Ikea heb ik idd grote lakens gekocht (bedoeld voor onder het dekbed). Volgens mij geen hoeslakens gezien. Maar die zijn prima te gebruiken voor om het matras. Evt in het ergste geval even een beetje elastiek band aan de hoeken maken.

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik ga het vanavond even voor je bekijken. Geen idee welk merk het is

Deel Deze Pagina