Ik ben net zwanger van de tweede maar mijn zoontje is nog maar 7 maand dus zal een duowagen nodig gaan hebben denk ik... Wat is een goede???
Ik zweer bij de Jane Powertwin!Ik had hetzelfde leeftijdverschil. Luchtbanden, erg licht te rijden, kan ik kleine auto's. Ik had eerst van iemand ook een dubbele wagen met buggywielen gehad, ik duwde me het apelazerus. Kids kunnen er lang in. Succes met kiezen!
Ik heb geen verstand van duowagens. Maar mijn schoonzus had een gewone wagen van Topmark. Echt een rotding. Hij liep normaal al stroef, maar zodra je er wat tasjes aan hing was ie niet voorruit te krijgen. In en uitklappen was een enorm gedoe. Ze ging er gewoon tegen op zien om naar buiten te gaan. Het is misschien ff een rib uit je lijf. Maar een goeie wagen is toch wel een beetje een must. Zou markplaats etc goed in de gaten houden en daar je slag slaan. Daarna kun je em wellicht weer door verkopen.
Ik heb met veel plezier en gemak gebruik gemaakt van Topmark duowagen. Hij duwde wel iets zwaarder dan de gewone 1-pers Mutsy die ik bij mijn 1e had, maar ja, er zat ook aardig wat meer gewicht in . Vond hem verder net zo soepel sturen en manouevreren.
Ik heb de topmark toppi 2 en ben er erg blij mee. Ik gebruik hem nu nog voor mijn zoontje van nog geen 13 maanden en volgende maand ( of misschien nog wel deze maand) komt er een kleintje bij. het voordeel vind ik zelf dat je de buggy inzet, wagenbak en maxi cosi alle kanten op kan zetten en zelfs de kindjes naar elkaar kan laten kijken. mijn man en ik vinden hem allebei erg lekker rijden en zelfs met 1 buggy inzet zoals we em nu gebruiken is het heel goed te doen. ik kan em aanraden... Topmark Toppi 2 Zwart | Topmark Toppi 2 + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump
Topmark vind ik helemaal niks. goedkoop is duurkoop k vind het rommel. sowieso die Topmark Motion kinderwagens die enkele. verder kan je inderdaad beter kiezen voor een duowagen met luchtbanden. onze kinderen scheelden 15 maanden en ik heb verschillende kinderwagens uitgeprobeerd en uiteindelijk een phil en teds vibe gekocht. heerlijk. niet zwaarder dan een enkele wagen en hij is net zo groot omdat de zitjes onder elkaar zitten.
Ik heb de topmark en vind m wel fijn en handig... Duwt wat zwaar Maarja heb er dan ook totaal 25 kilo inzitten...