Een wipstoeltje lijkt me wel erg handig om straks te hebben, bijvoorbeeld voor het geven van fruithapjes etc. Welk wipstoeltje hebben jullie en bevalt deze goed?
Ik heb een wipstoeltje van de prenetal met bodstof bekleding. heel zacht, stevig in het ruggetje en verstelbaar. Tygo ligt er regelmatig in!
Ik heb het trilstoeltje van fisher price vd kruidvat. Niet verstelbaar, dat is een minpunt, maar dat getril vind Luca heeeeerlijk!
schommel/wipstoel van fisherprice. echt perfect stoeltje. heb hem inmiddels opgebrogen geef het hapje liever in de gewone kinderstoel.
Ik heb bij mijn Mutsykinderwagen beugels waardoor je je zitje heel makkelijk tot een wipstoeltje ombouwt, heel lang gebruikt, want het zitje is dus groter als van een normaal wipstoeltje, dus ze heeft er tot een maand of 7 a 8 ingezeten.
Ik heb hem van titanium. Een fijn stoeltje, in verschillende standen te gebruiken, licht in gewicht. Hoe ie gaat bevallen in gebruik weet ik nog niet, maar volgens de winkel waar ik hem vandaan heb is het een van de meest verkochte wipstoeltjes aldaar.
ik heb van een vriendin een van prénatal gekregen. zij had er twee gehad, en gebruikte er natuurlijk maar één. heb er nog geen ervaring mee, want ben nog zwanger, maar het lijkt me een fijn ding: kan helemaal plat, en ook rechter op. en kan schommelen. er zitten ook handige hengsels aan om 'm te dragen. er zat ook zo'n speelboog op, maar mijn vriendin gebruikte die zelf nog veel. dus heb ik net via marktplaats er een gekocht van Playgro (Amazing garden) en die past er prima op! ben benieuwd wat onze kleine meneer er straks van vindt!
Ja die heb ik ook. Heb hem in het legergroen. Nog niet uit kunnen proberen, maar vind het ook echt een mooi stevig ding, ben dus benieuwd Oh en ik heb zo'n electrische schommel van Fisher Price. Lijkt me handig als je ff je handen vrij moet hebben en de baby graag geschommeld wordt.. muziekjes, lichtjes.. alles er op en er aan..
ik heb van fischer price de newborn to todler deze kun je lang gebruiken tot 3 jaar volgens mij een heel vrolijk ding die is allerlij standen te zetten is en ook vast gezet kan worden zodat hij niet meer schommelt er zit een trilplaatje in en een leuk speelboog