kleding C& A

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door minnie, 2 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie

minnie Lid

19 jun 2006
    32
    0
    0
    bediende
    België
    hellow

Kan er mij iemand zeggen of de babykleding van c&a van degelijke kwaliteit is? Ik was er gisteren om een cadeautje te kopen voor mijn petekind, en ik was is gaan kijken bij de babykleding. ZOOOOOO schattig.

Heel veel van Winnie de Pooh, is wel leuk!

Ik ben voor de moment nog niet zwanger (eerst staat er een trouw op het programma), maar het is wel leuk om al die babyspullen te bekijken. :)

groetjes

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik heb ook pakjes van de c en a en volgens mij zijn ze wel van goede kwaliteit ik heb er twee kleine maatjes weg 44 en 48 voor het hele begin en ik vond deze ook niet zo duur

3. Niet meer actief

ik had voor Dhani toen ie net geboren was ook daar kleertjes vandaan, van die pakjes met voetjes eraan..weet ff neit hoe het heet..ik vind het van goede kwaliteit hoor en ze hebben leuke kleertjes.

4. Ik weet het niet heb er nog nooit iets gekocht ben er nog niet geslaagd.

5. Es1981

Es1981 Actief lid

Jeetje maat 44 en 48 is wel heeel erg klein zeg, das prematuur.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Het hoeft niet jaren mee te gaan, dus ik denk dat het wel goed is, :p

Ik ga er vast ook nog wel wat kopen. Ik ben er nog niet geweest.

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik heb ook pakjes maat 44 maar dan bij v&d, ik vind de babyspullen bij c&a wel leuk opzich maar de grotere kinderkleding echt superberoerd :(

8. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Nikki heeft een supergaaf jasje en een heel lief jurkje van C&A

9. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    de baby kleding vind ik er erg leuk en het is ook an goede kwaliteit maar voor Elyesa zijn leeftijd (9 maanden)nu vind ik het helemaal niks.

10. 44 is inderdaad wel erg klein, bij Celina hadden wij als kleinste maat gewoon maat 50, en celina woog 3200 gram en was 48 cm.

11. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Ik heb voor een kennis een keer een schattig winnie de pooh pakje gekocht bij de C&A en ik vond het wel van goede kwaliteit. En zo lekker zacht...

12. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik vindt de C&A kleding ook van goede kwalitiet. Carlos heeft daar ook wat kleren van vandaan. Z'n 1ste jasje kwam ook van de C&A is al een paar keren in de was geweest en nog steeds perfect. Hij past hem nu alleen niet meer. Inmiddels heeft hij ee nieuwe jas gekregen ook van de C&A.

13. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman had 44 en zij was een dysmatuurtje.
    Bij 'normale' kindjes heb je die kleine maten inderdaad echt niet nodig en start je gewoon met 50.

C&A, ik koop er een boel, leuke kleding en goede kwaliteit!

14. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Yassir heeft een jasje van winnie de pooh van de C&A. Ik vind dat H&M leukere kleding heeft! Ik moet zeggen dat heel veel kleding van Yassir afkomstig is van de H&M. ;)

15. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0

yep dat klopt maar zoals ik al zei is dat voor het hele begin als ze net geboren is als ze het dan past haha want ik vind het dus heel erg lelijk staan als je zon klein babytje in je armen hebt liggen en het heb een pakkie aan (maat 50) wat eigenlijk nog net te groot is en je moet de mouwtjes opkrullen vind het zon raar gezicht
    vandaar dus twee kleine pakjes en als ze hetniet past naja jammer dan haha

16. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    denk dat 48 wel zal passen en maatje 50 ook maar 44 is echt klein mijn scheetje was 52 cm dan kan ze 50 nog aan maar 48 en 44 dus echt niet maja elk kind is anders

17. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    wij zijn vorige week ook gaan winkelen bij c&a, heel mooie kleertjes en eigenlijk heel betaalbaar, vooral alles van disney is zo leukkkkk !

18. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik ben ook helemaal tevreden van de c&a, heb er zelfs al veel kleertjes gekocht.
    Serjenka was ook een dysmatuurtje en had enkele pakjes maatje 46, voor bijna geen geld.
    Prijs kwaliteit vind ik de c&a prima.

19. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    ooit toen ik nog op de middelbare school zat, en in een winkel werkte als bijbaantje heb ik voor 200 gulden baby-kleertjes mogen kopen. De vrouw van de baas was bevallen en de hoofdcaissiere had geen tijd. Omdat zij wist dat ik veel oppastte mocht ik samen met een vriendin de kadootjes kopen.
    Ik heb alles bij c&a gekocht, en de baas kwam later speciaal naar mij toe om te bedanken. En later dat jaar kwam ook zijn vrouw dat doen, ze vond het zo leuk dat iemand die zij niet kende met zoveel plezier en smaak spullen had uitgezocht. Ze was ook te spreken over de kwaliteit. Dat is wel al 16 jaar geleden, maar ik moest er aan denken toen ik dit topic zag.

20. Niet meer actief

De kwaliteit is goed. Ik vind het jammer dat er zo weinig keus is.

Deel Deze Pagina