Ik had er eentje van leenbakker.....nou het paste voor geen meter gewoon nu heb ik de hoeslakens van ons bed hiervoor, dus geen boxspring, erop. Werkt ook niet.... Wie heeft nu fijne hoeslakens voor een mooie prijs gevonden voor op een topdekmatras. Want wat zijn die krengen duur...... Of heb je een betere tip voor me? Ik dacht nog aan gewone lakens zoals ze dat vroeger deden.....dus een hoeslaken zonder elastiek zeg maar. Maar die zijn bijna niet te koop? Dus wie kan me helpen met mijn topdekmatras hoeslaken frustratie ?
Hoeslakens zonder elastiek kan je bijna overal krijgen juist, hema, leen bakker, ikea Verder heb ik een afwijkend soort matras en moet de hoeslakens zelf maken (doe ik dus van de katoenen lakens zonder elastiek), dus verder dan dit kan ik je niet helpen.
Ik koop ze bij de jysk voor ons topdekmatras. Kosten rond de 20,00 en passen prima. Envelophoeslaken heet het geloof ik....
Ik heb een 'gewoon' hoeslaken wat ik over de topdekmatras doe (180x200). Past prima, het is even 'vechten' met de hoeken als hij net uit de droogtrommel komt, maar voor de rest past het heel goed. Oh, die van mij komen van de HEMA. Liefs,
Bedankt voor jullie antwoorden! Annaleigh heb je dan geen omkrullende punten? Hier zit het op de een of andere nooit goed....
Hmmm ja ik ga toch eens zo'n laken proberen dan? Want eigenlijk heeft iedereen altijd iets met die dingen
Hahah ja weet je....ons bed was duur dus wil niet het topdekmatras "verpesten" bij ons staat het dus wel omhoog....en dat blijft zo.
Wij hebben ze van Beter Bed. Onze topper is 1,80 bij 2,10 dus je moet het hoeslaken er wel even op de juiste manier erop doen maar dan past het prima.
Je hebt ook speciale stukjes (bretels achtig) zodat je hoekjes niet losschuiven nog nooit gebruikt hoor, maar ze zien er wel praktisch uit.
Ik gebruik de hoeslakens voor een topmatras gewoon van Leenbakker.. Hier zitten ze prima, na het wakker worden wel omkrullende punten, maar dat is een kwestie van even rechttrekken.
Die van leen bakker had ik en heb ik teruggebracht....veeeeeel te strak. @bika maar hier lijken alle hoezen te strak te zitten....en nee ik koop ze niet te klein
Ik heb gewoon een molton die over de topmatras en de gewone matrassen gaat (30 cm) en dan nog een hoeslaken werkt prima. Kaufmann Matrassen, Zweeds comfort voor een gezonde nachtrust.