Wij hebben een topdekmatras 180x200, hebben hoeslakens toen erbij gekocht, bij Beter Bed. Volgens mij uit m'n hoofd er toen 31,99 voor betaald... Maar ze passen wel goed en vind de kwaliteit ook goed.
Wij krijgen half mei een bed met topdekmatras. als ik zo lees kan ik mijn borst wel nat maken . We hebben 1 gratis gekregen van het bedrijf waar wij ons bed vandaan hebben/krijgen. We krijgen een topdekmatras van 90 bij 220, is dit een aparte maat?
Hier ook geen Leenbakker meer wat een waardeloze zooi en over de service maar te zwijgen. Had er daar 3 gekocht voor dacht ik 25 euro de stuk. Kom ik thuis haal ze uit de verpakking maar ze stonken een uur in de wind. Dacht gooi ze even in het wasmachine even kort op 30 graden. Nou mooi dat ze er niet meer om pasten. Stom van mij natuurlijk om niet eerst te passen maar je mag er vanuit gaan dat het past toch na het wassen. Heb wel even de klantenservice gebeld maar wat ik daar voor antwoord kreeg. Ik mocht de hoeslakens niet op 30 graden wassen dat was te warm. Nou ja hoeslakens moet je zelfs op 60 graden kunnen wassen. Dus nee Leenbakker komt er hier niet meer in. Heb ze nu bij Sleeptrends besteld: Jersey TopDek hoeslaken de Luxe Dark Grey 921 Deze blijven mooi en in model ook na het wassen op 60 graden. Voordeel van jersey is dat je het ook niet hoeft te strijken.
Huh dat is gek? Wij hebben wel allebei een eigen matras maar het topdekmatras is een stuk ... Zo hebben een hoop mensen dat....dus snap niet waarom dat bij jullie niet kon? En topdekmatras is het dunne matras bovenop he
Ik heb ze gewoon bij een beddenzaak gehaald. Je betaald er wel wat meer voor, maar ik heb iig geen gedoe met omkrullende punten e.d.
@lov23,nee ik mocht ze niet terug brengen omdat ik ze dus al gewassen had. Fout van mijzelf maar zoals ik al zei je mag toch verwachten dat ze na het wassen ook nog passen.
Zeker als je maar op 30 graden wast! Maar goed vind het personeel bij de Leen Bakker hier echt te asociaal voor woorden en je krijgt hier sowieso alleen maar een grote bek van de manager. Denk dat er binnen dat bedrijf iets mis is met de bedrijfscultuur want heb het al bij meerdere vestigingen gezien/gehad.
@wendy ja je moet die dingen toch ook wassen dus dat is een gek verhaal? Nou ik heb ze bij slaaptrends gekocht......ben eens benieuwd!
Hij zei dat dit een speciale topdekmatras was, met koudschuim o zo. mijn man zweet nog al en dit is dan de oplossing. maar deze was niet te bestellen in 1 deel, daarom 2 matrassen.
@lov23,weet zeker dat je er veel plezier aan zult beleven. Je kunt bij deze hoeslakens enkel de topper bedekken maar de hoeken zijn ook breed genoeg om het matras eronder erbij te pakken. Net wat je voorkeur is voor de pasvorm maakt het niks uit.
@wendy ik heb meegestoffeerde matrassen dus ik hoef echt allen het topdekmatras ... Heb nu eentje besteld om te proberen....was toch gratis verzenden....als het bevalt bestel ik er nog 2...