Hoeslaken topdekmatras frustratie

Discussie in 'De lounge' gestart door Lov23, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vindt het maar vreemd.....en lijkt me ook helemaal niet lekker liggen straks in bed?
    Ik was zo blij nu dat we eindelijk weer lekker bij elkaar konden gaan liggen....
    Hiervoor ook 2 losse matrassen gehad in een gewoon bed.

Maar jij hebt toch ook een boxspring popje?

2. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
  3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
  4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik heb topdekhoeslakens bij Jysk vandaan en ook twee bij slaaptrends. Die van Jysk bevallen mij stukken beter. Die zijn echt speciaal voor topdekmatrassen, en die van slaaptrends niet! Ik baalde behoorlijk moet ik zeggen. Die van slaaptrends zijn voor matrassen tot 30 cm en dat wilde ik dus net niet. Helaas al uitgepakt etc, dus retour is geen optie. Ze passen niet helemaal lekker erom heen, en het lubbert behoorlijk. Als ik had geweten dat het gewone hoeslakens waren had ik ze niet gekocht! Vind het ook behoorlijk misleidend zoals het op de site van slaaptrends staat, want daar staat dat het speciale hoeslakens zijn voor topdekmatrassen.... Niet dus. Had ik ze ook net zo goed bij de hema kunnen kopen voor de helft van de prijs.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja sparkie?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wendy doe jij ze dan over alleen het topdekmatras of over alle matrassen heen?

7. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    #47 wendyw80, 12 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2013
    Ik doe ze dus ook enkel over het topdekmatras maar de kraamhulp toendertijd deed ze ook over het onderste matras.
    Ik heb ze nu 2 jaar maar ze liggen nog net zo strak en netjes.
    Hier geen lubberdingen in ieder geval.

Weet niet of je de jersey of de katoenen hoeslakens bedoelt?
    Bij de vorige had ik katoenen (geen slaaptrends) en die gingen naar verloop van tijd wel lubberen.

Die van Jysk ken ik persoonlijk niet want die heeft onze maat niet.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Krijg m morgen binnen dus ben eens benieuwd!

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Hoe bevallen ze Lov? Hopelijk beter dan de mijne! Ik heb wel de katoenen variant. Ik voelde me gewoon een beetje bekocht omdat ik een hoeslaken speciaal voor een topper had verwacht, en geen hoeslaken dat toevallig ook over een topper heen kan (maar hier niet echt past).

10. Bika

Bika Niet meer actief

Ok nu snap ik hem haha. Die bretels dingen zijn echt alleen voor de losse lakens waar geen hoeken/elastiek in zit.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oké bika hahaha nu snap ik je ook!

Sparkie ze liggen heerlijk moet ik zeggen. En doordat er meer onder het matras ligt zeg maar omdat ze groter zijn vindt ik dat juist fijner....tot nu toe.
    Toen ik net opstond was het ook niet helemaal bij elkaar gedraaid zeg maar in het midden.

Dus tot nu toe is het fijn!
    Die speciale hoeslakens zijn vaak toch weer te klein dus dit is eigenlijk gewoon fijner dan.

12. Bika

Bika Niet meer actief

Fijn dat je lekker hebt geslapen :D

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi ja he :D

14. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik sweet niet of de tip al voorbij is gekomen (heb alleen de OP gelezen), maar wij hebben hoeslakens met een extra verhoogde rand, speciaal voor matras inc. topmatras. Bevalt ons prima.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@hope ja maar ons matrassen zijn gestoffeerd;)
    Dus dat is niet nodig om over alles een hoes te doen.....

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Mijn tip...1 keer geld uit geven aan een goed stel lakens in een beddenwinkel en je kunt er jaaaaaren zonder frustratie mee vooruit. Ik was het ook zo zat dus herken je probleem...Nu nergens last meer van..

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Moet zeggen dat die wat ik nu heb ook goed is........;) maar idd vaak is goedkoop duurkoop.

18. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Dubbelgestickte hoeslakens voor waterbedden op de markt!
    Ze kosten 27,95 per stuk maar wat een kwaliteit. Blijft mooi, gaat niet 'pillen', past ruimschoots om het topmatras heen en is lekker dik en heel zacht. Heb ook jaren lopen hanessen voor een goed hoeslaken maar het was altijd flut. Wij hebben trouwens een boxspring van 1,80 x 2,10.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké thanks voor je tip!
    Maar eens kijken op de markt in de stad hier.

Deel Deze Pagina