ervaringen oplaadbare kruik

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door missymaaike, 3 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Ik ben benieuwd of mensen oplaadbare kruiken hebben gebruikt voor een pas geboren baby en wat de ervaringen zijn?

2. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik had goede ervaringen gelezen met de zenzy, de kraamzorg is daar ook bekend mee.
    Heb m wel ff getest in huis, ideaal dat ding binnen 4 min helemaal warm en dan blijft ie nog heel lang op temperatuur.

Werken met kruiken en heet water leek me maar niets.

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Nee leek mijn ook niet fijn , en kwam van de week zo,n kruik tegen.

4. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 zensy kruiken, de baby is nog niet geboren dus wat dat betreft nog geen ervaringen. Maar heb er al wel eentje voor mezelf gebruikt en dat beviel erg goed!
    Ze zijn snel warm, kunnen niet te heet worden en geven de warmte langzaam af. Bij de intake van de kraamzorg werd de dame erg blij toen ik zei dat ik zensy's had :D

5. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ja vind ze ideaal! Geen geklooi met dat water, opladen hup klaar :)

6. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sinds vorige week trotse ouders van een tweeling met erg laag geboorte gewicht en dus ook erg veel moeite met hun lichaampjes op temperatuur te houden.
    Wij gebruiken bij beide kindjes de zensy kruik en zijn erg tevreden. Klein minpuntje; als ze niet genoeg afgekoeld zijn laden ze ook niet op. Verder helemaal fijn! Opladen gaat supersnel en inderdaad geen gekloot met heet water enzo!

7. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Ik heb de Zensy net besteld! Lijkt me ideaal voor straks (en nu eerst voor mezelf :) ) Ik had nog wat nodig, dus had op Wehkamp besteld. Vanaf 40,- krijg je nu 10,- korting met de code 'verrassing' (en gratis verzending als je iets vanZwitsal meebesteld, ik heb shampoo gedaan voor 2,-)

8. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb er ook 1 gekocht en zelf al uitgeprobeerd. Echt een fijn ding!
    2 is niet nodig (aldus de verkoopster van Babypark)

9. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ik ben fan van de zensy!!!! Wij hebben hem zelf ook vaak gebruikt!

10. sam83

sam83 Actief lid

20 nov 2014
    296
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een zensy, nu al veel gebruikt voor mijn rugpijn. Ideaal ding. Ben er erg wijs mee!

Had daarnaast nog 2 kruiken, vd nacht is de zensy in iedergeval ideaal en zal hem strax voor de " lekker" ook veel gebruiken. Ff de kinderwagen of bedje voorverwarmen, ook als het niet meer nodig is.;)

11. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik heb er bewust wel 2 gehaald omdat hij niet weer wil opwarmen als hij nog niet genoeg afgekoeld is. Dan kan ik gewoon de andere pakken :)

12. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Ik heb de Zensy vandaag binnen gehad. Om 16.30uur opgeladen, duurde wat langer dan 4 minuten maar dat is misschien omdat het de eerste keer is. Inmiddels is ie niet echt warm meer. Is de kruik bij jullie echt 5uur lang lekker warm? Of is dit gewoon..

13. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik heb hem tijdens de mama mazzeldagen gekocht. Toen was hij maar 23 euro. Zaterdag binnen gekregen en nog niet getest, maar lijkt me een fijn ding.

14. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    De warmte neemt wel langzaam af natuurlijk als je 5 uur verder bent is het niet meer dezelfde temp als dat je hem hebt opgeladen.

Ik heb die van mij moeten laten afkoelen op de commode omdat ik m niet kon opruimen en vond hem erg lang warm blijven. Pas de volgende dag heb k hem weer opgeruimd in de doos.

15. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Heb 'm inmiddels een paar keer opgeladen. Lijkt wel of ie steeds langer warm blijft! Gisteren was ie na een goede 2 uur lauw maar vandaag duurde dat bijna 4 uur..

16. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wij hebben ook de zensy, zeer tevreden over. Ik gebruik m zelf ook regelmatig 😊

17. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Ik heb ook de zensy gebruikt! Ideaal ding en ook voor mezelf straks als het kouder wordt :)

18. Alf

Alf Niet meer actief

Ideaal! Ik heb er twee, en gebruik ze nu de kinderen ze niet meer nodig hebben lekker zelf op mijn buik of aan mijn voeten.. zalig!

19. Lorena86

Lorena86 Bekend lid

7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    Hier een tijdje terug ook de zensy gekocht. Gebruik hem nu soms zelf als ik savonds op de bank zit. Straks natuurlijk voor de kleine het bedje op te warmen enz :)

Die gewone kruiken heb ik ook nog maar dat vond ik nooit fijn

20. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik ga hem ook halen. We liepen altijd zo te stoeien met die belachelijke heetwaterkruiken. Onze oudste kon zichzelf lastig op temperatuur houden nadat ze uit het ziekenhuis kwam, dus we waren continue in de weer met kruiken vullen.

Dit lijkt me vele malen makkelijker!

Deel Deze Pagina