Hoeslakens 210 lang gezocht (of goede naaister)

Discussie in 'De lounge' gestart door Bika, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Je hebt dus geen losse matrassen, maar de bedhelften gasn wel los van elkaar omhoog? Grappig, ook dat idee kende ik niet.
    Veel geleerd vanavond :)

Nog een optie is 2 matrastoppers kopen :)
    Slaapkamerconcurrent BV
    daarvoor zijn de dubbele split hoeslakens makkelijker en goedkoper te vinden.

2. Bika

Bika Niet meer actief

Nee met dubbele split wordt ook bijna niet verkocht. Niet zo slim qua afmetingen dit matras achteraf haha maar het slaapt zo lekker!! En lig nooit meer in die geul er tussen :D (lag ik echt altijd!)

Maar de Hema hier in het dorp had alleen van 200. Zal morgen even mijn zusje vragen om bij haar in de stad te kijken. Die Hema is wel veel groter.

Zeeman hier had ze ook niet, zal ik ook even aan mn zusje gaan vragen als ze ze daar ook zouden moeten hebben.

3. Bika

Bika Niet meer actief

Dat doen we maar niet, dit zijn soort van traagschuim matrassen (mline variant) en de werking daarvan gaat verloren met een topper. Heb deze juist voor mijn rug, kan op veel matrassen helaas niet pijnvrij opstaan de volgende ochtend.

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik heb een boxspring van 210 maar hier gaan de hoezen van 2 meter er gewoon altijd omheen.

5. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Succes met verder zoeken.
    Ik denk inderdaad dat aan elkaar naaien de goedkoopste optie is.

6. Bika

Bika Niet meer actief

Van welk merk/winkel lukt je dat? Heb nu als tijdelijke oplossing zon waterdichte matrasbeschermer er op van 2 meter, die rekt ook genoeg op. Maar die is niet geschikt als permanente oplossing :(

7. Bika

Bika Niet meer actief

Dank je wel!

8. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
  9. Bika

Bika Niet meer actief

Dat is ook een topper helaas. En ja wil inderdaad echt katoen.

10. Bika

Bika Niet meer actief

Hier hadden ze alleen 90x200 of 220, geen 210.

Geloof dat ik echt in een gat ben beland hier! Heb voor het eerst een echt stadsmeisje beland op het platteland gevoel haha.

11. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    ik heb altijd van die verloers van de makro gewoon 220 op mijn 210 bed gaat prima. Ik doe ze ook in de droger dus zullen ze echt wel wat krimpen past precies.

groetjes kim

12. Bika

Bika Niet meer actief

Makro kan je toch alleen met een pasje naar binnen?

Deel Deze Pagina