We hebben net nieuwe matrassen besteld maar ik wil nu graag waterdichte hoezen eromheen hebben voor ongelukjes. Wat hebben jullie om de (kinder) matrassen ter bescherming en waar heb je die gekocht?
Hier ook de molton´s van de hema, altans voor 2 bedje...voor het bedje van de mee groei kamer van onze oudste heb ik ze bij de duimeland moeten halen, want dat is een afwijkende bedden maat
Ik was eergister bij de Hema,en daar hadden ze van die matten met elastieken voor om de hoeken in alle mogelijke maten
ik heb er geen, ik ben bang dat ze er door stikken als ze er met het mondje op liggen. zal wel niet kunnen.. gebruikt iedereen zulke dingen? ik heb wel moltons.
Voor kleuters ben ik ze nodig. Toen ze baby waren had ik een ademende molton ( ik had geen buikslapers )
Ik heb al jaren die van de Hema, maar de is echt niet waterdicht, alleen voor kleine ongelukjes, maar als er een grote plas in bed is gekomen, dan gaat het er dwars doorheen.. ik ben er dus minder blij mee.. heb ook nog niets gevonden wat wel goed werkt, of het zijn echt van die dikke zeilen, maar dat ligt niet lekker vindt mijn dochter.. is wat broeierig denk ik.
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap een waterdichte molton (90x200cm) gekocht bij de Hema, voor het geval dat mijn vliezen in bed zouden breken. Dit is echter niet gebeurd.... Maar hij schijnt echt waterdicht te zijn. Over een aantal weken leg ik 'm weer op mijn bed neer, weer voor het geval dat... En daarna gaat hij op het nieuwe bed van ons zoontje. Het is een molton bedzeil met elastieken in de hoek, maar volgens mij is er ook een hoes verkrijgbaar.
ze hebben bij de Action nu van die matrasbeschermers waterdicht (staat ook op, voor zwangere vrouwen, kinderen, etc) zijn maar rond de 5 a 6 euro. Ik heb deze voor de oudste in gebruik. Is dus gewoon in de vorm van een hoeslaken maar dan dus waterdicht, wel ademend
Ik slaap nu inderdaad op zo'n hoes van de Action. Ondanks de warmte vannacht was het niet klam, gelukkig. Hopelijk helpt het goed, als mijn vliezen in bed breken. Ik heb er ook 1 voor mijn dochter gekocht, voor als we de nachtzindelijkheid gaan oefenen.
bij de action hebben ze de momenteel voor een 90x200 bed voor ik dacht 5euro. ik zocht er een voor ons bed voor de bevalling maar hadden alleen 1pers