Hoest de longen uit mn lijf, al nachten amper geslapen . Tips ?

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Bij mij werkte Tussistin erg goed. Codeine deed niks bij mij, had erge kriebelhoest maar het nam alleen de ergste kriebel weg, en het hoesten bleef.

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik ben inmiddels al genezen hoor hihihihih topic is al tijdje geleden :D

3. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.541
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik zit nog steeds aan de codeine dus toch maar proberen met Vicks :D

4. Adventure

Adventure Actief lid

21 apr 2011
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fluimucil helpt altijd goed bij mij, maar moet je wel een aantal dagen iinemen. is de hoest over een week toch niet voorbij>>>dan moet je een afspraak maken bij de HA. Deze luistert dan of er een ontsteking zit en dan krijg je iets sterkers.

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oo verschrikkelijk is dat bah! bij mij hielp er niets tegen en lag soms wel 3 weken lang te hoesten... totdat ik het borreltje van mijn man ontdekte! is van dat sterke kruidenspul met 30% alcohol dat brand in je keel en als je daar een klein bodempje van drinkt dan kan je rustig slapen! misschien niet erg ideaal maar als je al nachten hoest heb je er veel voor over denk ik! het heet juttersbitter, maar in elke streek noemen ze het weer anders, staat ook bekend als kruidenbitter, en een terschellings drankje.... het werkt 100%! waarschijnlijk door de alcohol dat je in slaap valt maargoed... :p

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mochten er nog hoesters zijn..
    jonge jenever met stroop (stroop beetje warm/lopend maken)
    verzacht heerlijk!
    Mijn beppe maakte dat vroeger al..

7. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou niet zo snel om codeine vragen. Codeine onderdrukt de hoestprikkel wel, maar als je veel slijm ophoest blijft dat dus in je longen zitten als je codeine gebruikt. Het gevolg kan een longontsteking zijn, ben je nog verder van huis. Ik zou nog een keer een afspraak met de huisarts maken...

Deel Deze Pagina