Hoest hoest hoest..

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nina Sanders, May 20, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,041
    16,546
    113
    Het klinkt erg als kinkhoest. Ondanks de vaccinatie hebben allebei mijn kinderen plus ik dit gehad en mijn oudste zoon was er 3,5 maand zoet mee. Het word ook wel de 100 dagen hoest genoemd.

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Klopt ja. Wat een ellende zeg. Sprak toevallig mijn zus en die heeft het tijdens de zwangerschap van haar jongste ook gehad. Is zelfs in het ziekenhuis beland met prednison :eek:.
    Ik ben absoluut niet kleinzerig aangelegd en tuurlijk, ik klaag wel eens maar weet het altijd wel te relativeren. Maar dít?! Pfff. Ik kan rustig zeggen dat dit echt alles overheerst. Heb er al zo veel afspraken, dagjes en nachtjes weg voor af gezegd.
    Maak me alleen wel zorgen over dat mijn moeder volgende week gaat trouwen... ik móet er echt iets tegen hebben dan hoor.
    Want in deze toestand kan ik absoluut geen bruiloft bij wonen en een hele dag en avond ‘feesten’.

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Kleine update. Kinkhoest uitgesloten. Wel andere virale infectie. Om te voorkomen dat ik vlak voor de bevalling weer loop te stuntelen met hoest die maar voort blijft sluimeren heb ik nu, na 12 weken, eindelijk een 2 weekse AB kuur meegekregen. Ik werd gisteren nacht namelijk wakker met een lichaam dat compleet op slot zat, kon me niet meer bewegen, was benauwd, had zo’n pijn en moeite met inademen. Ik heb de ochtend erna de arts gebeld en echt mede gedeeld dat ik gewoon langskwam en iets wilde.

Gelukkig gekregen. Jammer dat er 3 gekneusde ribben voor nodig waren..

Mapje likes this.

Share This Page