8.5 maanden sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bizzy, 7 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Kleine dame wil niet meer slapen zowel overdag als in de avond en nacht is het een drama en als ze slaapt is ze erg aan het woelen ( oortjes zijn nagekeken) tandjes nu 6 2 onder 4 boven.
    Zijn allemaal door en kan nog geen andere vinden.
    Op de grond en box vermaakt ze zichzelf moeizaam veel jammeren en moeilijk doen.
    Ze kan ook best al kattig doen naar haar broer daar gilt ze dan naar en wil ze bijten ( ?) Vooral als hij met haar wil spelen.
    Eten gaat prima drinken veel minder maar vanuit een normale beker lukt het met veel knoeien toch iets binnen te krijgen wat ik natuurlijk zelf nog vasthoud.

Iemand een idee op tips?

2. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Rond deze periode hebben ze een fase van verlatingsangst. Gewoon veel nabijheid bieden, gaat vanzelf weer over.

3. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Hier zoontje van 8 maanden als ik alleen al nr gang loopt is het brullen dit is al een tijdje zo

Als ik als hij niet kijken even wegloopt en ze broer of zus speelt met hem is er niks aan de hand

Zodra ik kom begint die te huilen haha

Wat betreft tanden is hier nog niks door

Ik heb een loop wagen dat is het enige waar die zich in vermaakt zodat ik nog wat in huis kan doen

Slapen gaat op zich wel goed ene dag beter als andere

Zodra ze gaan lopen kunnen ze zich beter vermaken
    Hij loopt me oclveral achter na met ze loopwagen

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hier is het de ene dag ook leuker dan de andere.
    Tanden, verkouden, verkeerde been uit bed getild.. Noem maar op.

Het kan van alles zijn.

Maar goed ik "geloof" dan ook niet in sprongetjes. Ik voel me ook wel eens niet zo best. Ik ben meer van de fases ofzo..

5. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier begon rond die leeftijd ook de verlatingsangst.
    Zoontje wilde me het liefst constant kunnen zien. Op schoot e.d. wilde hij niet, het is niet zo'n schootkind, maar ik mocht eigenlijk niet van z'n zijde wijken. ;)

6. Hanneke1986

Hanneke1986 Actief lid

17 mrt 2014
    307
    0
    16
    Vrouw
    Moeilijk hé? Wij zitten ook midden in dit sprongetje. Ik merk duidelijk een verschil als hij in een sprongetje zit. Ik hoef het boek er niet eens bij te pakken. Hier zijn de avonden en nachten vooral erg. Niet willen slapen in zijn eigen bed/kamertje. En hij houdt dit gerust 2 uur vol. Ook zelf vermaken kan hij minder lang. Nog een paar weken en dan is deze sprong weer voorbij. Nog even volhouden :)

7. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ja lastig z'n sprong!!
    Hier zitten we er ook in, maar het hoort er bij.
    Heledag jengelen, geen brood willen eten, niet alleen willen spelen, snachts wakker worden! Savonds een inslaap probleem. Heledag bij je hangen ect..

Hij kruipt nog niet dus word boos als hij ergens niet bij kan!

Hopelijk is deze sprong snel weer over haha :)

8. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik word er serieus af en toe helemaal gek van!
    Ze bijt haar broer gaat huilen/gillen als ze ziet dat ik haar broer een knuffel geeft.
    Weigert te drinken, kwam vanmorgen weer om 4.50 en piept echt om alles.....

Deel Deze Pagina