Ik had even een vraagje.. Mag je tijdens de zwangerschap wel hoestdrank innemen? Ik heb van dat thijmsiroop (DARO) Ik hoest me te pletter, vooral 's nachts..
Edit moderator: Verplaatst naar gezondheid. Groetjes Elvira P.s. Kijk even in de bijsluiting of je deze mag innemen. Ik weet dat er wat hoestdranken zijn die je tijdens de zwangerschap mag hebben, maar welke geen idee. Succes met je hoest.
Volgens apotheek.nl mag je tijmsiroop gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap. Was niet specifiek van Daro, dus als je het heel zeker wil weten moet je misschien de apotheek bellen.
Jah hij mag! Ik heb hem een paar weken geleden gekocht toen ik ook erg moest hoesten... en deze mocht wel volgens de apotheek! Ik moet zeggen dat warme anijsmelk ook ontzettend geholpen heeft!
Ik hoest ook al weken zoveel en gebruik kruidensiroop van Wapiti. Is via de drogist te krijgen en het helpt goed. Al is het maar tijdelijk, als ik 1 minuut in de wind loop ben ik volgens mij alweer verkouden. En dat had ik voorheen dus nooit. Heel raar wat zo'n kleintje met je doet!