Nu het weer voor morgen niet veel goeds voorspelt ben ik op zoek naar een leuk subtropisch zwembad of een overdekt speelgelegenheid Ik weet dat Oranjestad wel leuk is of Ballorig Iemand nog meer tips? Wonen in overijssel dus wil niet al te ver reizen hiervoor
dagje zwembad van centerparcs... Kun je een hele dag vermaken, eventueel nog even langs de dieren op het park...
Weet niet waar je in Overijssel woont maar het Bengeltjesdorp in Hengelo is een erg leuk overdekt speelparadijs. En in Borne ziet er ook een, Kids Valley heet die geloof ik. Oh en in Enschede zit er ook een op Go Planet, die heet ook Kidz Valley. In Deventer zit zwembad de Scheg, ook erg leuk met kinderen vooral het peuterbadje vindt ik daar geweldig voor de kleintjes. Dan heb je Aquadrome in Enschede, De Wilder in Haaksbergen, Marveld in Groenlo en Walfort in Aalten. Meer zou ik zo niet weten .
in almelo heb je een subtropisch zwemparadijs, echt heel erg leuk daar, ook mag je onbeperkt ijsjes eten en fruit en drinken pakken.... het heet preston palace.... je hebt er ook nog een indoor kermis en bowlen en buffet eten en dat soort dingen.....
Ik wilde morgen naar ballorig maar ik ben zo bang dat het met dit weer wel erg druk is?! Deze hoogsensitieve mama houdt niet van drukte..
kwilde morge ook naar ballorig gaan. ALS je wel gaat, ga dan zo vroeg mogelijk (10uur) meeste kids komen pas rond 12uur
Bedankt! Goede tip! Ik wilde juist 's middags na zn slaapje gaan (14u ongeveer) maar da's natuurlijk wel het tijdstip waarop het het drukst zal zijn. Sorry TS dat ik inbreek in je topic
kheb er gewerkt dus weet precies wanneer t lekker rustig is heerlijk! na middag dutje moet je echt nooit never doen. veeeel te druk. tja tenzij je dat leuk vind of net voor sluitignstijd is ook mooi moment. uur ervoor als je maar uurtje gaat. ik ga eigenlijk altijd op Peuterochtend. scheelt 2,- en mogen dan geen kinderen in die ouder zijn dan 5jaar (tenzij broertje/zusje naar peuterochtend gaat)
Laat je weten of het leuk is geweest? wij hebben besloten om vandaag zonder de kleine weg te gaan Manlief en ik naar de film en Damian gaat naar opa en oma wat hij helemaal geweldig vind
Het is hier vanochtend heerlijk weer geweest, het begint nu pas een beetje te betrekken, zal vanmiddag wel regenachtig zijn maar tussen de buien door ook wel redelijk. Zoonlief heeft zich dus heerlijk in de tuin uitgeleefd vanochtend en vanmiddag lopen we wel even naar de speeltuin toe hier een straat verder. Dus ballorig wordt een ander keertje, als het echt rotweer is!