leuk subtropisch zwembad of overdekt speelgelegenheid

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 16 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Nu het weer voor morgen niet veel goeds voorspelt ben ik op zoek naar een leuk subtropisch zwembad of een overdekt speelgelegenheid

Ik weet dat Oranjestad wel leuk is of Ballorig
    Iemand nog meer tips?
    Wonen in overijssel dus wil niet al te ver reizen hiervoor

2. adi

adi Niet meer actief

Hoe ver woon je van Utrecht af? Kidscity in Utrecht is echt helemaal geweldig!!!

3. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    dagje zwembad van centerparcs... Kun je een hele dag vermaken, eventueel nog even langs de dieren op het park...

4. elmo82

elmo82 Actief lid

16 jul 2010
    196
    0
    0
    gastouder
    friesland
    Het zwembad in meppel is ook erg leuk voor kleine kinderen.

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Weet niet waar je in Overijssel woont maar het Bengeltjesdorp in Hengelo is een erg leuk overdekt speelparadijs. En in Borne ziet er ook een, Kids Valley heet die geloof ik. Oh en in
    Enschede zit er ook een op Go Planet, die heet ook Kidz Valley.

In Deventer zit zwembad de Scheg, ook erg leuk met kinderen vooral het peuterbadje vindt ik daar geweldig voor de kleintjes. Dan heb je Aquadrome in Enschede, De Wilder in Haaksbergen, Marveld in Groenlo en Walfort in Aalten.

Meer zou ik zo niet weten :p.

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    De huttenheugte??

7. noukie89

noukie89 Niet meer actief

zwembad in assen super mooi drinken inclusief de bonte bever

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    in almelo heb je een subtropisch zwemparadijs, echt heel erg leuk daar, ook mag je onbeperkt ijsjes eten en fruit en drinken pakken.... het heet preston palace.... je hebt er ook nog een indoor kermis en bowlen en buffet eten en dat soort dingen.....

9. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik wilde morgen naar ballorig maar ik ben zo bang dat het met dit weer wel erg druk is?!

Deze hoogsensitieve mama houdt niet van drukte..

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kwilde morge ook naar ballorig gaan. ALS je wel gaat, ga dan zo vroeg mogelijk (10uur) meeste kids komen pas rond 12uur

11. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Bedankt! Goede tip! Ik wilde juist 's middags na zn slaapje gaan (14u ongeveer) maar da's natuurlijk wel het tijdstip waarop het het drukst zal zijn.

Sorry TS dat ik inbreek in je topic :)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kheb er gewerkt :p dus weet precies wanneer t lekker rustig is :D heerlijk! na middag dutje moet je echt nooit never doen. veeeel te druk. tja tenzij je dat leuk vind :p of net voor sluitignstijd is ook mooi moment. uur ervoor als je maar uurtje gaat. ik ga eigenlijk altijd op Peuterochtend. scheelt 2,- en mogen dan geen kinderen in die ouder zijn dan 5jaar (tenzij broertje/zusje naar peuterochtend gaat)

13. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Wij gaan vandaag naar Speelstad Oranje, maarja, misschien ook wel erg druk..

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Laat je weten of het leuk is geweest? :) wij hebben besloten om vandaag zonder de kleine weg te gaan :p Manlief en ik naar de film en Damian gaat naar opa en oma wat hij helemaal geweldig vind :)

15. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Het is hier vanochtend heerlijk weer geweest, het begint nu pas een beetje te betrekken, zal vanmiddag wel regenachtig zijn maar tussen de buien door ook wel redelijk. Zoonlief heeft zich dus heerlijk in de tuin uitgeleefd vanochtend en vanmiddag lopen we wel even naar de speeltuin toe hier een straat verder.
    Dus ballorig wordt een ander keertje, als het echt rotweer is!

16. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Vandaag lekker naar het zwembad geweest
    Viel mee met de drukte en nu is mama gesloopt :p

Deel Deze Pagina