Misschien een hele gekke vraag in de ogen van vele... Maar ik vraag het me serieus af. Dit komt doordat ik 5x geopereerd ben aan mijn baarmoeder, er is een groot septum in delen verwijderd en er zit een zeer groot litteken in mijn baarmoeder hierdoor. Mijn gyn heeft gezegt dat ik pertinent niet zwanger mag worden van een 2ling, en hier hebben we ook zo goed en zo kwaad als we konden alles aan gedaan tijdens de ICSI en Cryo pogingen. Maar aangezien ik geen 2ling kan dragen omdat ik daar zeer zeker niet genoeg ruimte voor heb, vraag ik me af of 1 kindje de volle 40 weken wel kan blijven zitten? Kent een van jullie dit probleem en wat is er te verwachten... Of is er niets op voorhand te verwachten en moet ik gewoon maar zien hoe de zwangerschap gaat verlopen. Ik weet het, ben pas 5,4 week zwanger, erg kort nog maar maar dit zijn toch echt vragen die direct bij mij nar boven komen. Hopelijk kan iemand uberhaupt een antwoord op geven. Alvast bedankt. Ps: donderdag heb ik een echo bij de fetiliteits arts in het UMC, misschien dat ik daar ook een antwoord vandaan kan halen.
hoi zo he, je hebt al heel wat achter de rug dan zeg! Fijn dat je nu zwanger bent. Op zich denk ik dat je wel de 40 weken kunt halen, maar je eigen arts kan dat beter zeggen, want die weet waar de littekens zitten. Goede zwangerschap gewenst! Mirjam