Beste verloskundige, Is erg echt geen enkele hoestdrank te verkrijgen bij de Apotheek die ik nu mag en ook helpt? Ben namelijk echt al weken aan het hoesten. Dan lijkt het even over te zijn en dan komt er weer een andere soort hoest voorbij. Al een paar keer de HA gebeld, maar hij heeft vooral zoiets van: 'tja, heeft niet iedereen daar last van nu?'. Ja, dat zal wel, maar ik lig er wakker van en heb mezelf de vorige keer zelfs een gekneusde rib gehoest. Daarnaast ook een dichte neus. Neusspray mag ook niet (wil ik ook niet graag gebruiken). Mag ik bijv. wel ergens mee stomen? Hoop dat jullie een antwoord voor me hebben. Alvast bedankt! Groetjes Mutz Ps heb momenteel een kriebelhoest
Hoi, Stomen mag gewoon. Ik weet niet welke dranken wel en niet mogen. De apotheek wel inderdaad. Als je zo lang al hoest zou ik gewoon een afspraak maken zodat de huisarts wel even naar je longen kan luisteren? Sommige vrouwen krijgen soms ook een inhalator mee, tegen lichte astma klachten terwijl ze niet perse astma hebben. Groeten Evelien
Beste Evelien, Bedankt voor je reactie. Zal morgen nog eens langs de apotheek gaan. De HA heeft naar mijn longen geluisterd, was blijkbaar niet zo ernstig. Uitzieken dan maar. Groetjes
hoi een enkele keer neusdruppels kan echt geen kwaad hoor, zeker als je het een keer voor t slapen doet, dan slaap je beter en knap je sneller op. Drop en thijmsiroop kun je gewoon nemen. Mirjam