te vruchtbaar

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by boeboe, Feb 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    goedemorgen,

heb even een vraag, ik heb vorig jaar 2 miskramen achtereen gehad,
    ben nu weer zwanger gelijk na het stoppen van de pil.

ik las een artikel dat je Te vruchtbaar zou kunnen zijn
    en dat het lichaam dus elke spermacel en embeyo accepteerd als is deze niet goed. ik ben nl. bang dat ik te vruchtbaar ben..

maar mijn vraag is, is het echt zo? of weten jullie dat niet?

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Ik heb hier nog nooit van gehoord in ieder geval. Sommige vrouwen zijn gewoon heel snel zwanger naar mijn weten. Hierdoor heb je niet een grotere kans op een miskraam.

Groeten Evelien

3. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    ja dat artikel heeft me eigenlijk best bang gemaakt..
    maar ja we zien het wel weer..

iig bedankt voor het antwoord!

4. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Ik heb het zojuist gelezen inderdaad. Wat ik lees is dat het onderzoek maar bij een paar vrouwen is gedaan. Dat maakt het niet echt heel betrouwbaar. Ik zou me er niet te veel zorgen om maken. Veel vrouwen hebben wat jij hebt helaas en krijgen gewoon een gezond kindje alsnog gelukkig.

Groeten Evelien

5. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    ja dat is waar ik hoor inderdaad veel miskramen en uiteindelijk een gezond kind..ik ben momenteel nog niet naar een verloskunde cq huisarts geweest omdat ik nogal onzeker ben over mijn zwangerschap..kan het kwaad als ik wacht tm volgend week? ik ben gestopt met de pil en daarna dus gelijk zwanger geraakt..ik heb eigenlijk geen idee hoe lang ik zwanger ben..maar ik geloof iets van 4 weken ongeveer..denk ik..kan korter maar dan is het raar dat de test positief aangeeft, lijkt mij..

6. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    bij een positieve test ben je 4 weken zwanger.
    Je mag bellen voor een afspraak, maar de eerste keer dat je komt ben je meestal een week of 9. Neem je foliumzuur?

Mirjam

7. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    is het dan niet beter om met mijn miskraam verleden wel naar de dokter te gaan om te vertellen dat ik weer zwanger ben? of niet..

ja ik slik 1 pilletje per dag..na mijn ontbijt..

Share This Page