Wat trekken jullie aan bij baby's die nu in een draagzak gaan buiten? Mijn dochter is 8 maanden en ik heb een Marsupi zak waarbij de benen en armen natuurlijk erbuiten hangen. Ben zo bang dat ik haar te warm aankleed, ze is niet echt een koukleum namelijk!
Mijn dochter zit eigenlijk altijd in de draagzak (tula) of draagdoek. Tot vorige week had ze een dik vest aan en een maillot onder haar broek. Maar nu is de kou toch echt aan gekomen. Ik heb een dikke winterjas, maar dat lijkt me niet fijn in de zak of doek. Ik heb een skipakje die kan in de draagzak nog wel, maar voor in de doek ga ik op zoek naar een fleece pak, van bijvoorbeeld hoppediz. Verder een mutsje, maar als ze hem af doet dan hoeft ze hem niet weer op. En voor wantjes en sjawl hetzelfde. Ik ga overigens wel een draagjas maken van mijn eigen skijas, voor de wintersport en echt bittere kou. En voor nu als het toch wel wat te koud is kan ik ook mijn eigen poncho nog over ons samen heen doen.
Ik heb nog niet gedragen buiten met deze echte kou, maar ik denk dat ik ook ga voor maillot onder gevoerde broekje, beenwarmertjes en wollen slofjes. Daarbij gewoon een jasje en wantjes! Maar eerlijk gezegd, met dit weer draag ik veel binnen, en zit ze buiten toch ingepakt in de wagen! Alhoewel het nu sneeuwt, en straks met boodschappen is de wagen dan natuurlijk niet praktisch... Misschien dan toch eens proberen, met de paraplu er boven... Dragen jullie de doek over je jas of er onder? Ik doe het meestal er onder, omdat ik het over mijn jas niet zo prettig vindt, maar met zulke kou, is dat voor jezelf ook wel koud dan...
Ik draag eigenlijk alleen maar, ze zit amper in de wagen. Maar ik knoop over mijn jas en de draagzak ook. Al wil ik voor de ergste kou dus wel een (rug) draagjas maken. knopen over de jas kost wel wat meer moeite, maar is voor mezelf wel zo fijn en mijn dochter vind de vrijheid ook wel erg fijn heb ik het idee. Nu ligt hier inmiddels een flink pak sneeuw dus twijfel met gladheid wel over dragen, denk dat ik mijn wandelschoenen maar eens op zoek. En dus op zoek ga naar een fijn fleece pak.
Hier ook diverse gevoerde broeken. Tot nu toe in de draagdoek (en op de fiets) skipak gebruikt. Op de fiets gaat ook haar jas er nog overheen. Hier zijn de voetjes het grootste probleem.
Ik heb tot nu toe steeds alleen een vestje aangedaan en lange kniekousen voor de beentjes, en een mutsje op het hoofd. Maar nu begint de echte kou natuurlijk te komen en wordt dat echt te koud. Ik denk dat ik het maar wel eerst ga proberen met een winterjas en warme maillot onder de broek.
Ik gebruik de beco gemini en mijn zoontje heeft een skipakje aan en ik zelf een dik vest en mijn jas is wel open
hier een bondolino en doen mijn dochter een extra mailloot aan, broekje erover, 2 paar dikken sokken en sloffen (ze krijgt echt koude voeten! waar kun je goed winddichte sloffen kopen voor baby's? liefst in de winkel! en niet te duur, voor die paar weken die ze ze aan heeft (groeien zo snel ) wij knopen trouwens eerst, dan jas erover (zij zit op de buik) en we laten onze jas los hangen, niet dicht dus, mijn vriend draagt ook namelijk we hebben zo een dik berenpakje van h&m, die gaan we binnenkort zeker aan doen!
Hier een geweven doek. Gisteren zat ze met winterjasje maar toch maar op de buik gedragen want had zelf geen goed vest mee, dus dan kon ik mijn jas aan, voetjes goed hoog en konden haar voeten lekker onder mijn jas, want had ook geen slofjes mee... Heb een skipak liggen maar die zit haar niet zo lekker, en heb ook nog een lekker dikke niet waterdichte broek, wel vreselijk rood met groen, maar wel lekker warm. Alleen nog even nwe oxxi's voor haar halen. Als het glad is draag ik niet. Ken mezelf