Hey meiden, Ik zit nu op dag 8 van mijn nieuwe cyclus en heb sinds gisteren pukkeltjes: je weet wel van die pijnlijke hormoonpukkeltjes. Ik merk de laatste tijd dat ik er altijd net aan het einde van mijn ongi last van begin te krijgen en dat ze ruimschoots voor mijn eisprong al weer verdwenen zijn. Ik vind het toch zo irritant! Het ziet er niet uit, en ook al probeer ik ze weg te werken met camouflagestick, toch vallen ze best nog wel op. Het rare is dat ik rondom de eisprong dus nergens last van heb en dat ze pas weer terugkomen vlak voor mijn menstruatie. Hebben jullie ook last van pukkeltjes op vaste momenten in de cyclus en zo ja wanneer dan? Ik heb zo het gevoel dat de meesten er last van hebben rondom de eisprong en niet zoals ik al wat eerder. Balen jullie er ook zo van en heb je dat pas sinds je gestopt bent met de pil? Ikke dus wel. liefs, Marla
Sinds ik gestopt ben met de pil zit ik weer helemaal onder de pukkeltjes, voornamelijk op mijn bovenarmen. Vooral veel mee-etertjes. Rond mn ei en vlak voor de menstruatie wordt het altijd ff erger... Ziet er niet uit, vooral omdat ik graag mag knijpen
Hoi hoi, Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil ook van die kleine rode pukkeltjes, voornamelijk op mijn rug en dan het meeste rond mijn schouders en een paar op mijn borst. Heb ze alleen constant, vind het ook een niet zo prettige bijkomst maar goed we doen het voor een goed doel. Gelukkig heb ik het niet in mijn gezicht. Liefs, Bibu !
ik heb toen ik aan anticonceptie was noooooit last gehad van pukkeltjes.... nu vlak voor mijn ongi krijg ik zo'n dikke vette puist op mijn kin... vreselijk! come on ik ben 27! ik wil geen jeugdpuistjes!...hahahahaha
Hahaha, hier nog eentje die er niet goed van af kan blijven. (bloos) Maar deze hormonale pukkels zijn helaas niet uitdrukbaar, alleen maar pijnlijk. Ik heb ze voornamelijk op mijn gezicht en soms zelfs op mijn borst. Echt ergerlijk. En ook ik baal ervan dat ik 34 ben, en nog last van puistjes. Ik las een keer dat iemand zich af vroeg waarom je in hemelsnaam net nou puistjes hebt, terwijl je er toch juist zo aantrekkelijk mogelijk uit moet zien om je man te verleiden om zwanger te worden. Nou, en ik zie er dan extra onaantrekkelijk uit. Dat is weer mooi geregeld, maar niet heus.
Meestal komen er n paar vlak voor de eisprong die vaak na enkele dagen alweer weg zijn en met mijn ongie komen er ook meestal wel enkel om het hoekje kijken... Heel irri is dat...
sinds mijn (mislukte) zwangerschap kom ik er niet meer vanaf.....Vooral tussen mijn (.)(.).....Heel irritant! Kriebelen soms ook en er zijn plekjes waar je moeilijk zomaar kan krabben!Tip: heb een soort van peelingcreme dat helpt een beetje....
mijn rug zit nu helemaal onder!Moet eerlijk zeggen dat ik er niet tegen kan en idd ga pulken!Ook mijn gezicht is nu 1 grote krater!alleen dan gelukkig zonder gele koppen! pfff zwanger willen worden valt niet mee he haha! liefs
Ook hier is het prijs sinds het stoppen met de pil... En dan niet gewoon een onschuldig klein puntje ergens in een hoekje... Nee, bij mij gaat dat prominent voor op mijn neus zitten bv.!
oooooooooooooh verschrikkelijk die pukkeltjes! TIP: een paar keer per week met een paar komkommerschijfjes op je gezicht lekker gaan relaxen en veel augurken eten! Reinignen je porienen en de augurken reinigen je talgkliertjes en je porieen. (of karnemelk) Doe ik ook lekker een paar plakken komkommer op mijn gezicht en dan lekker relaxen onder de zonnebank... hmmmmmm heerlijk! Dikke kus Swiggy Probeer maar eens!
Ik zit ook al twee weken helemaal onder op mijn gezicht. Vooral mijn kin en voorhoofd en veel mee eters rond mijn neus. Ik blijven nu gewoon continu rode plekjes zitten van de oude en dan zijn er alweer nieuwe in zicht. Sinds ik gestopt ben met de pil was het al erger, maar deze cyclus spant tot nu toe de kroon.
bij mij begon het 3 maanden geleden met een hele kleine in mn nek. en sinds ddien heb ik ze dus echt volop in mn nek en mn rug. van de grote die zoon pijn doen. zucht. Ik heb vandaag clear asil gekocht. Ik hoop dat het wat helpt want ik wordt er gek van. Ikweet ook echt niet waarom ik ben al meer dan een jaar van de pil af.. Nou ja als het echt werkt ( er staat binnen 3 dagen wat ik natuurlijk niet geloof) dan horen jullie het haha!
Sinds ik gestopt ben met de pil hetb ik ook ontzettend veel puistjes.Ze doen pijn en zien niet uit Hoop dat ze nog weg gaan, heb dit nooit gehad..
Bedankt voor jullie reacties! Nou meiden, ik lees al dat ik niet de enige ben. Bij mij zitten ze voornamelijk op mijn wangen. Ik kon er helaas toch niet vanaf blijven, en loop nu met een paar rode plekken rond. Misschien helpen die komkommerschijfjes wel: het lijkt me in ieder geval lekker rustgevend. Goh Marike, ik zie dat jij ook last hebt van pukkeltjes tussen je borsten. Dat heb ik dus sinds de curettage ook. In welke fase van je cyclus heb jij er last van? Liefs, Marla
Hier ook een pukkeldame, het ergste is nog dat ik halve dagen bij klanten om de tafel zit, zit je daar met een puist op een ongewenste plek en op de meest gekke plaatsen; in mijn nek (aan de achterkant), op mijn billen en op mijn bovenarmen.... ik vind het maar raar, maar ben wel blij dat ik niet de enige ben!
Bij mij kondigt de menstruatie zich altijd aan met een paar pukkeltjes op mijn kin, die dan gelukkig na een paar dagen weer verdwijnen. Sjee, voel me soms net een puber in een plaats van een vrouw van bijna 33
Hier nog iemand die er last van heeft. Vooral op mijn rug, hals en gezicht. VERSCHRIKKELIJK ! En dan niet van dike kleintjes, nee meteen zo'n steenpuist. Is de ene weg dan komt de andere alweer. Zal dit overgaan / minder worden als je zwanger bent ?! Ik hoop het...... Ik heb nog geen middel gevonden om het te verminderen. Misschien dat ik ook maar een met een komkomber op mijn gezicht moet gaan liggen.
, bij mij werd het juist veel MEER toen ik zwanger was....O o o , wat moet je er allemaal niet voor over hebben!
of gewoon elke avon dmet koud water je gezicht wassen en met komkommer-reinigingsmelk reinigen. Of als je lekker warm hebt gedouched, afspoelen met koud water. wel brrrrr! maar door de schok gaan je porieen openstaan. Werkt bij mij wel iig! Succes! liefs Swiggy