Onze zoon Myca had bij de geboorte al ontzettend veel haar. Aangezien we het erg leuk vinden om te zien en we veel positieve reacties krijgen, vroegen wij ons af of er meer baby's zijn die zo'n weelderige haardos hebben. Dus onze zoektocht naar 'polletjes piekhaar' is bij deze gestart. En mocht je ondertussen zin hebben, stem dan eens op hem op: http://www.babyenkind.nl/bvdm Groetjes, Albin & Chantal
björn had ook een enorme bos haar wel leuk want iedereen in het ziekenhuis was er gek op nu is het minder want het groeit zo snel dat ik het elke keer moet bij knippen en sommige mensen die je tegenkomen zeggen ach wat een lief meisje en dan denk ik ....... kijk toch goed mens heb een petje met I am a BOY maar zelfs dat zien ze niet maar ach ik vind het wel mooier zo'n volle bos dan een kale baby
Mijn dochter is geboren met 33 weken. Ze had toen al een hele bos. Laat staan als ze 40 weken was blijven zitten... Foto's in mijn album.
Toen ze geboren was had ze ook een koppie met haar, maar dat is met 4 maanden bijne helemaal uitgevallen Nu begint ze dan weer wat haar te krijge hihi.
hier ook een mannetje met veel haar, al mijn kids hadden veel haar, dus we hadden de babygel al klaar staan (gebruiken we nog niet hoor ) en hier is ook standaard de eerste opmerking.... OOH WAT EEN HAAR