Ik ben nu bijna 12 weken zwanger en gisteren voor de eerste keer overgegeven. Ik voelde me wel misselijk en toen ik noeste, moest ik snel naar toilet rennen. Heb het 2 keer gehad gisteren, telkens bij het hoesten. Nu loop ik vandaag ook te hoesten maar nog niet overgegeven, wel bijna.. Is dit normaal? Zijn er nog die dit hebben? Ik verlang naar de dagen dat ik me beter ga voelen, ik zie dat kleintje nu al zo graag maar ik voel me echt al 3 weken slecht
Bedankt voor de reacties! Ik zie wel dat jullie kindje er bijna zal zijn Ik hoop dat jullie toch ook goeie dagen hebben gehad? Ik weet dat elke zwangerschap anders is maar ik heb even deze woorden nodig Groetjes
Ik heb dat wel eens gehad als ik vermoeid was en daardoor een beetje misselijk. Als ik dan ging hoesten, moest ik overgeven. Was dan ook wel overdreven hoesten wat ik moest doen..
heel herkenbaar, heb zelfs ervoor in zkh gelegen aan infuus... vanaf 10 weken begon het bij mij dus echt flink met overgeven en hoesten met kokhalsen, maar met 14 weken voelde ik me echt veel beter en straalde ik echt en was ik dan eindelijk gelukkig zwanger
Och meid zeker wel! Heeft wel even geduurd, maar nu voel ik me echt meestal prima en geniet van het zwanger zijn. Hopelijk komen jouw goede dagen nog, nog maar een paar weekjes geduld en dan breken echt meestal betere tijden aan.
Ja, heel herkenbaar. Ik ben er net een week vanaf. Enorm verkouden en hoesten en daardoor weer overgeven. Ik heb op aanraden van de huisarts noscapine gekocht bij de apotheek. Dit is vrij verkrijgbaar en kan ook tijdens de zwangerschap.
Inmiddels bijna 17 wk zwanger, en hoesten en kokhalzen gaan nog steeds hand-in-hand. Echt overgeven na hoesten is hier gelukkig maar zelden gebeurd. Sterkte ermee! x
Hier hetzelfde verhaal hoor. Iedere spuugsessie begint met hoesten. Ik denk dat dit door maagzuur komt of zoiets. Ik heb het een paar weken, ben inmiddels 10 weken zwanger. Gelukkig is het niet iedere dag raak.
Herkenbaar! Je zit bij 11 weken op de piek van je hormonen dus dat je je nu heel slecht voelt is normaal. Na de 12e week gaat het vaak beter. Maar vooral als ik moest gaan eten dus zat al tegen het misselijk worden aan en ik moest dan hoesten, dan kokhalsde ik soms ook. Maar nooit overgegeven.
Dit had ik ook heel erg, hoefde echt niet te hoesten want dan moest ik direct kokhalzen en rustig in en uit ademen anders kon ik ook naar de wc rennen! Nu 14.5 weken en nergens meer last van! Kan zelfs weer normaal door de keuken lopen zonder te kokhalzen van elk luchtje..