hoesten en braken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nath1986, 27 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben nu bijna 12 weken zwanger en gisteren voor de eerste keer overgegeven.

Ik voelde me wel misselijk en toen ik noeste, moest ik snel naar toilet rennen. Heb het 2 keer gehad gisteren, telkens bij het hoesten.

Nu loop ik vandaag ook te hoesten maar nog niet overgegeven, wel bijna..

Is dit normaal? Zijn er nog die dit hebben?

Ik verlang naar de dagen dat ik me beter ga voelen, ik zie dat kleintje nu al zo graag maar ik voel me echt al 3 weken slecht :(

2. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Ja hoor zeker normaal. Kan nog steeds niet hoesten zonder te kokhalzen

3. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Ja heel herkenbaar! Heb er nog steeds last van, balen.

4. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties!

Ik zie wel dat jullie kindje er bijna zal zijn :)

Ik hoop dat jullie toch ook goeie dagen hebben gehad? Ik weet dat elke zwangerschap anders is maar ik heb even deze woorden nodig

Groetjes

5. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik heb dat wel eens gehad als ik vermoeid was en daardoor een beetje misselijk. Als ik dan ging hoesten, moest ik overgeven. Was dan ook wel overdreven hoesten wat ik moest doen..

6. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    heel herkenbaar, heb zelfs ervoor in zkh gelegen aan infuus... vanaf 10 weken begon het bij mij dus echt flink met overgeven en hoesten met kokhalsen, maar met 14 weken voelde ik me echt veel beter en straalde ik echt en was ik dan eindelijk gelukkig zwanger :D

7. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Och meid zeker wel! Heeft wel even geduurd, maar nu voel ik me echt meestal prima en geniet van het zwanger zijn. Hopelijk komen jouw goede dagen nog, nog maar een paar weekjes geduld en dan breken echt meestal betere tijden aan.

8. rums

rums Niet meer actief

Ja, heel herkenbaar. Ik ben er net een week vanaf. Enorm verkouden en hoesten en daardoor weer overgeven. Ik heb op aanraden van de huisarts noscapine gekocht bij de apotheek. Dit is vrij verkrijgbaar en kan ook tijdens de zwangerschap.

9. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Inmiddels bijna 17 wk zwanger, en hoesten en kokhalzen gaan nog steeds hand-in-hand. Echt overgeven na hoesten is hier gelukkig maar zelden gebeurd. Sterkte ermee! x

10. lina lina

lina lina Actief lid

3 nov 2012
    164
    0
    0
    Hier hetzelfde verhaal hoor. Iedere spuugsessie begint met hoesten. Ik denk dat dit door maagzuur komt of zoiets. Ik heb het een paar weken, ben inmiddels 10 weken zwanger. Gelukkig is het niet iedere dag raak.

11. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Herkenbaar!
    Je zit bij 11 weken op de piek van je hormonen dus dat je je nu heel slecht voelt is normaal. Na de 12e week gaat het vaak beter. Maar vooral als ik moest gaan eten dus zat al tegen het misselijk worden aan en ik moest dan hoesten, dan kokhalsde ik soms ook. Maar nooit overgegeven.

12. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Dit had ik ook heel erg, hoefde echt niet te hoesten want dan moest ik direct kokhalzen en rustig in en uit ademen anders kon ik ook naar de wc rennen!

Nu 14.5 weken en nergens meer last van! Kan zelfs weer normaal door de keuken lopen zonder te kokhalzen van elk luchtje..

Deel Deze Pagina