Tot wanneer rompertjes aan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Tot wanneer rompertje?

1. Tot 1 jaar

2. Tot 1,5 jaar

3. Tot 2 jaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik vind t zo 'baby' achtig staan, dus niet mooi voor n kindje van anderhalf ofzo. Tot wanneer hebben jullie de romper gebruikt?

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    tot dat ze maatje 92 heeft, pas in die maat heb je leuk ondergoed voor de kleintjes zoals hempje en onderbroekje

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Stijn heeft sinds een week of 2 alleen onderbroekje en hemd aan omdat ik hem vaak op het potje zet en het dus makkelijker vind.
    Stijn heeft zelf maatje 80 maar onderbroekjes en hemdjes maatje 92 passen perfect.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik denk ook dat ik zou kijken wanneer je mooi ondergoed hebt voor de kids.

Ik vind van die flubberige boxertjes echt zielig voor kinderen bijvoorbeeld (neefje draagt die dingen).

Gewoon wat strakker ondergoed vind ik dan wel weer stoer juist....
    Voorlopig nog heerlijk in die leuke / fleurige rompers (ben er verslaafd aan..net als pyjama'tjes ;)

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn draagt nog rompers, ook al is bijna 1,5 jaar. Ze is ook niet zo groot dus heeft maat 74/80.
    Ik vind het nog wel handig. Ze is zo beweeglijk met overal op en onder klimmen en met een hemd heb je dan toch al snel een blote buik/rug.

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano is 16 maanden oud, en hij draagt ook nog rompertjes ik vind ze gewoon altijd zo schattig! Ik ga pas hemdje, onderbroekje voor hem aanschaffen als ik leuke vind net zoals Elmo zegt.

Liefs, misspuma

7. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hier ook nog rompertjes hoor. En m'n dochtertje is nu 20 maanden.
    Ze heeft ook wel gewoon ondergoed, maar vindt dat nu nog niet zo handig als met die rompers. (idd blote rug dan vaak)

8. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Mn dochter is toen ze 2 was langzaam overgegaan en nu met 2,5 heeft ze alleen maar onderbroeken en hemdjes.

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    De oudste tot een jaar of 2, toen paste hij pas in ander ondergoed.
    De jongste iets van anderhalf. Allebei eigenlijk zo rond dat ze zindelijk werden. Zonder luier zit een romper vervelend.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, dat lijkt mij ook inderdaad ja!
    Dat een romper zonder luier vervelend zit.

Maargoed, zonder luier vind ik ook wel dat ze het ondergoed stadium hebben bereikt hoor :-D

11. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier rond 1.5

12. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Lieve is bijna 16 maanden en heeft ook nog gewoon rompertjes.
    Vind het zo lief staan!
    En ook omdat elke keer dat hempje uit dr broekje komt en ze dus met een blote rug en buik zit.
    Heb wel eens geprobeerd voor hempjes en onderbroekjes maar ik vind het nu nog helemaal niks.
    Komt denk ik zo tegen de zomer wel want dan willen we haar leren om op het potje te gaan en dan zal ze vaker onderbroekjes en hempjes dragen omdat dat makkelijker is met op het potje zetten is.

13. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    wij hebben de eerste boxer al binnen, maat 62/68. gebruik het alleen als hij bv een blouse met een vest aanheeft, dan vind ik een romper erbij erg warm en doe ik alleen een boxer aan.

14. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    De meeste neefjes van mij kregen hun echte "grote jongens" ondergoed toen ze zindelijk waren. Ze voelde zich meteen nog stoerder!

15. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Eliza heeft nog gewoon een romper aan, vooral nu het koud is vind ik het lekker warm voor haar.
    Straks in de zomer kijken we wel eens verder, dan zit ze waarschijnlijk ook in maat 92 en is er wat meer keus.
    In de zomer wil ik ook gaan beginnen met een potje, dus dan is het helemaal handig.

16. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Britt heef tnu gewoon ondergoed aan. Ze gaat nu regelmatig op het potje en dan is een onderbroekje gewoon het handigst.

Ik heb ook van die leuke boxershortjes, maar handig zijn ze niet. Dus hier gewone onderbroekjes met een hemd. JE heb zulke leuke

17. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik vind een rompertje heel leuk en vooral lief staan, en onderbroekjes lastig! hahaha
    Nog geen idee wanneer een boxertje aan, maar voorlopig nog niet hoor!

Ik werk op een kinderdagverblijf, en veel kids met luier en zonder romper, vinden het heerlijk om met hun hand in hun luier te gaan..en als ze gepoept hebben...dan kun je wel raden wat er gebeurt!

Voorlopig nog ff de romper en ind. zoals eerder gezegt, tegend e tijd dat we Tijn op het potje gaan zetten, wordt het tijd voor een boxertje ofzo!

kus miek

18. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    zolang hij nog een pamper aandoet en ze nog in zijn maat zijn draagt Elyesa een rompertje gewoon omdat het veel makkelijker in de broek blijft en ze niet snel met een bloot buikje lopen.

19. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ook hier voorlopig nog romper hoor! Ze trekken graag de luier los als ze geen romper aanhebben, en dan word het zo'n zooitje he? :) ;)

Ik denk tot een jaar of twee want ook ik vind het erg schattig staan, misschien wel baby-achtig, maar het gaat allemaal al zo snel! Dus we blijven er nog maar even in hangen, dat baby-achtige.... 8)

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb gedaan tot anderhalf jaar. noa is dat van de zomer en met die hitte doe ik haar maar geen romper aan.

Deel Deze Pagina