Wie heeft er een mutsy transporter?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wennepen, 12 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Wie heeft er een mutsy transporter?
    Wij maken nu al een tijd gebruik van de wandelwagen, maar het valt me op dat onze zoon er altijd in hangt. Hij kan niet met een rechte rug zitten. Nu keek ik aan de achterkant en zag ik dat de achterzijde uit 2 delen bestaat. Aan de achterkant zit een soort plaat van ongeveer 15cm en daarboven de rest. Dus het bestaat niet uit één deel. Is dit bij jullie ook of is het een defect?

Het lijkt mij niet goed dat onze zoon niet met een rechte rug kan zitten zeg maar.

2. mamalies

mamalies Actief lid

6 feb 2011
    101
    0
    0
    wij hebbe er ook 1 en bij ons was dat ook hetgeval. ik dacht altijd dat het kwam omdat ze een voorkeurshouding had en een helmpje maar dat is dus niet zo.

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik heb de Mutsy Transporter en ze hangen er inderdaad in. Ik heb sinds de winter de voetenzak erin en alleen met de zak zit hij recht in z'n wandelwagen.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ow dat is me niet opgevallen maar ik gebruik de voetenzak vanaf het moment dat Tycho erin ging (midden december) dus ik kan het je niet vertellen maar vind het overigens wel raar dat het niet aan 1 stuk is en dat kindjes e rniet in kunnen zitten.

xxx

5. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Ik gebruik zelf de voetenzak ook maar daar lijkt hij nog meer door onderuit te zakken.
    Van de week maar eens contact opnemen met de winkel of mutsy, want ik vind dit niet kunnen. Onze zoon zit er namelijk best veel in en zal dit voorlopig ook nog gaan doen. Straks is dit helemaal niet goed voor zijn rug.

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja wij ook.heel erg he?het is gewoon zo een raar ding.zonder voetsteun ook.

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

laat je ons weten wat ze zeggen als je gebeld hebt? Ik ben wel benieuwd!

xxx

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    oH wij hebben wel gewoon een voetenplankje ? Ja het is niet zo heel veel maar het zit er wel....

9. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Hou mij ook even op de hoogte. Hebben al een keer gedonder gehad met mutsy omdat maxi cosi er niet op kon. Gelukkig zijn ze daar wel weer behulpzaam als je klantenservice bent

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    kleintje: mijn zoontje was met 14maanden oud 82cm.maar zijn voeten komen niet zover op het plankje.het was helemaal niks toen hij 8 maanden oud was.ik heb dan n buggy gekocht.

11. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    De nieuwere mutsy transporter heeft wel een voetenplankje, maar de oudere niet. Wij hebben hem een jaar geleden gekocht en hebben geen voetenplankje.

12. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Net Mutsy gebeld en het probleem uitgelegd. Ze heeft navraag gedaan en het probleem is op te lossen. Ik moet terug naar de winkel. hier kunnen ze de wandelwageninzet opsturen en wordt er een nieuwe rugleuning in gezet. Of ik kan terug naar de winkel en een ander type wagen kopen, natuurlijk wel in dezelfde prijsklasse of eventueel bij betalen.
    Gaan we van de week gelijk regelen!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    deden ze er moeilijk over? en hadden ze het nog over een aankoopbon? wij hebben de wagen natuurlijk alweer een tijdje. (2,5 jaar)

Deel Deze Pagina