Hoesten en Proesten....

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Baco, Dec 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baco

Baco Actief lid

Jul 24, 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Normaal gesproken lees ik braaf mee met alle vragen die aan jullie gesteld worden...
    Vandaag zelf maar eens wat stellen ;)

Ik ben bijna 34 weken zwanger en echt met de laatste loodjes bezig. Erg fijn!!
    Ik ben alleen behoorlijk verkouden en dat is geen pretje zo. Mijn buik zit gigantisch in de weg!
    Het kindje drukt sowieso mijn longen al plat (beeb ligt hoog en is w.s. aan de grote kant) en hoesten is dan niet prettig.
    Het hele verkoudheids-gebeuren gaat wel weer over....ik ben alleen heel benieuwd wat het kleintje ervan mee krijgt? Vooral ook omdat het zo hoog ligt en mijn buik soms behoorlijk gespannen staat. Ik voel dan echt mijn banden aan de zijkant trekken.

Gisteren manlief gestuurd naar de apotheek dus inmiddels heb ik neusspray en thijmsiroop in huis wat je mag gebruiken tijdens zwangerschap....

Mag je kamille thee drinken? Ik hoor hier namelijk verschillende verhalen over.
    Hetzelfde over de zuigsnoepjes Anta-flu. Hier zou dan zoethout in zitten?

Soms zie je door het bomen het bos niet meer dus vandaar mijn vragen.

Ik hoop graag van jullie te horen!
    (en dan m.n. over het hoesten...)

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo Baco.

Vervelend dat je zo aan het hoesten bent. Gelukkig voor jullie kleintje zit deze heel goed verpakt in de baarmoeder met al het vruchtwater, dus heeft geen last van jou hoesten.
    Kamille thee mag je drinken en anta-flu snoepje kunnen ook geen kwaad.

Groetjes Ineke.

Share This Page