welk speelgoed met 6 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hanna76, 15 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Welk speelgoed is leuk voor kinderen van 6+ maanden?

Groetjes,
    Hanna

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Alles waar knopjes en lichtjes inzitten :D
    One kleine man is gek op geluidjes en lichtjes, hij heeft meerdere speeltjes waarbij hij op knopjes moet drukken zodat er geluid of licht uitkomt.

3. san 14

san 14 Actief lid

22 dec 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    hier vind onze knul die baby walker leuk van v tech daar kan je dat bord los afhalen en dat heb je allemaal knopjes geluidjes en lichtjes en ballen vind hij helemaal geweldig knuffels daar vind hij niks aan
    je hebt ook van die telefoons van vtech waar geluid en lichtjes in zitten
    hij vind zijn tandenborstel ook helemaal super daar kan hij zo een half uur mee spelen haha!

4. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    die ronde toren van fisher price van briljant basics, geen lichtjes of liedjes, maar wel leuk... Knisperboekjes, vormensorteerder en van die activiteitenborden, waar allemaal verschillende dingen op zitten om mee te spelen...

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Boekjes (knisper, met harde kaft of kussenboek).. allemaal even leuk. Daarnaast z'n bal en activity center en vriend krab (met 8 poten waar je aan kan trekken en in je mond kan stoppen). En een houten auto. Papa en mama waren (en zijn) het favoriete speelgoed! :)

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    ik ben niet zo pro muziekjes/lichtjes en andere batterijvretende adhd-toestanden. Maar wat die van ons nu leuk vindt: alles waar een etiketje aan zit. (boekjes, knuffeltjes, spuugdoekjes etc). Van die sleutelbosjes om heerlijk op te kluiven. De babygym.
    Ik heb ook zo'n ding aan de zijkant van de box hangen, die vindt ze nu ook erg leuk, maar ze kan er nog niet erg goed bij, maar oefening baart kunst...

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

@taliaa
    Bedoel je een boxspiraal? We hebben 1 van de hema, die is zo uitrekbaar dat ie over de hele box kan hangen. Lisanne kan er dan ook goed bij en vind het erg leuk.

Ook hebben we 1 van woezel en pip, maar die is een stuk minder rekbaar en hangt aan de zijkant, daar kan ze nog niet zoveel mee.

O, ja ook heeft ze van vrienden een beertje gekregen waar ze dan op moet drukken voor lichtjes en geluidjes, vanaf 3 maanden staat erop, nou knappe baby als die dat met 3 maanden al kan, volgens mij is het geschikter voor oudere kindjes. Ze is er nu zelfs een beetje bang voor.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

tja die babywalker is hier ook al maanden favoriet.. ander speelgoed wisselen we nog wel eens af, maar die babywalker blijft staan en ze vind hem nog steeds super :)

9. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    En het Fisher Price Activiteitenbord... is dat aantrekkelijk voor baby's van 6+ maanden? Vind em nogal duur... dus 'k wil wel zeker weten of het wat is...

10. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    hier knuffels, babygym, laptop, toetsenbord :) hier ook geen fan van toeters en bellen waar hij alleen op n knopje hoeft te duwen voor iets. lekker laten ontdekken met labels, knuffels enzo. maar goed mn zus heeft wel voor mn neefje alles met toeters en bellen mn zoontje vind daar niet zoveel aan.

11. Barbapapa

Barbapapa Lid

11 jun 2008
    63
    0
    0
    Wij hebben dat Fisher Price activity centre en onze kleine is er heel blij mee. Hij vond altijd al dingen met knopjes leuk, dus dat sluit er wel bij aan. Enig nadeel is dat na een tijdje de woordjes en liedjes van het ding in je hoofd vastzitten. :D

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hier vind ons kleine meisje het dikkie dik knisper boekje met bijtring helemaal het einde , er in bladeren er mee gooien in haar mondje stoppen er aan voelen alles is prima. Ook de doekjes met labels vind ze leuk . Ze heeft ook een soort mini sambabal en die is helemaal goed.

13. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    duplo, chipszakje (leeg:))kraakt lekker, cadeaulintjes, leeg boterdoosje, knuffel met van die lipjes, stapeltoren, autootjes , bal met belletje erin. het hoeft dus niet duur te zijn, ik ben lid geworden van de speel o theek, dan kan ik kijken of hij het leuk vind, op het moment is dat een soort standaard met spiegelstaafjes met een belletje eraan, hier werd ie helemaal wild van!
    Alles wat rolt, rammelt, lekker voelt in de mond, en om mee te friemelen.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij hebben 'm en hier is het een echte hit!

15. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Ja, dit hebben wij ook, is echt een geweldig ding. Als ze hem op kon eten, zou ze het doen, geloof ik :). Ze is trouwens sowieso dol op boekjes.

Wat verder leuk is, zijn bubble ballen (ik geloof tenminste dat ze zo heten). Dat zijn balletjes met een plaatje erin. Als de balletjes rollen, gaat het plaatje bewegen. FASCINEREND, vindt ze :D Wij hebben ze van Woezel en Pip, volgens mij zijn ze ook van Nijntje. Intertoys heeft ze.

Verder is ze nogal dol op een door mij zelf gefabriekte kubus met een belletje erin.

En bijtringachtige dingen scoren hier ook enorm.

Ach, eigenlijk is ze blij met alles wat ze in haar mond mag stoppen :p

16. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Maar zitten er niet teveel liedjes bij?
    Met teveel bedoel ik dat bij elk knopje dat je indrukt er een liedje te horen is?
    Zo'n ding heb ik hier dus nu (van de rommelmarkt). Druk je bijv. op het eendje, komt er eerst: "Kwak, kwak!" En meteen daarna een liedje. Dat hoeft dan voor mij niet. Kan gewoon ook wel stoppen met "Kwak, kwak!"

En wat voor woordjes zitten er op de Fisher Price activity centre?
    Die ik nu heb heeft woorden als: gele ster, blauw vierkant, etc. Vin'k ook niet echt aansluiten bij belevingswereld van iemand van 6 maanden...

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier zijn het nu tutteldoekjes en rammelaars. Maar kan volgende week zomaar weer anders zijn. Ik kijk meestal zoals intertoys en bartsmit online daar kan je alles selecteren op leeftijd en dan kies ik wat leuks uit.

Deel Deze Pagina