Hoi hoi! Binnenkort word onze Alyna gedoopt! Nu stelde m'n zus (haar peettante) heel lief voor om haar doopkleertjes te betalen. Zij (en wij ook) is een beetje een modern type, dus stelde ze voor om volgende week te gaan shoppen voor een outfitje van bijvoorbeeld DKNY of Replay. Allemaal heel leuk, maar ik heb geen idee hoe het eruit ziet! Normaal koop ik namelijk geen merkkledij. Is het meer jeans, echt moderne dingen?Of hebben ze ook bijvoorbeeld echt schattige witte dingen? Heb al gegoogled, maar vind niet echt iets... Wie kan me wat meer vertellen of voorbeelden laten zien?
DKNY en Replay is volgens mij meer vrijetijdskleding, jeans. Als je echt een chiquer doopjurkje oid wilt hebben moet je eens kijken bij kleertjes.com. Daar verkopen ze bijv. Jottum, Ducky Beau en Baby Barb.
Ja Jottum is daar veel meer geschikt voor, http://www.lollypop.nl/jottum_pe_kindermode.html of deze link: http://www.lollypop.nl/index_1.html Ik sla het gelijk op voor mezelf, want we willen Isabella ook nog dopen
lili en gaufrette heeft hele mooie jurkjes voor zo'n gelgenheid (vind ik) dkny heb ik niet replay is nogal vrije tijd en begint bij 74.
Replay en dkny zijn inderdaad meer vrijetijdskleding , echt voor te dopen is meer jottum , monnalisa , miss grant en microbe heeft ook heel leuke doopkleding .. zijn wel allemaal behoorlijk aan de dure kant ..
Dankjewel voor jullie tips! De merken die jullie noemen, bijvoorbeeld jottum, weten jullie misschien waar we die ergens omgeving Tilburg kunnen vinden? Zullen ze het verkopen bij Kidsfactory in Breda?
Wat een prijzen! Ik heb nog een bon van 100,00 liggen van die winkel, maar zo te zien heb ik daar niet heel veel voor.
in sint willebrord zit een winkel waar ze dat verkopen replay , armani, dkny, burberry. de winkel heet boefjes en heeft helaas geen website.
Op www.jottum.com kun je zien waar ze het allemaal verkopen. Er staat ook een winkel in Turnhout bij.
voor de prijs van 1 babysetje koop ik voor een heel seizoen... vind het zo zonde, ze groeien eruit voor je het weet.. heb het geld ook niet hoor... misschien was het dan anders..
Nou ik zeg je eerlijk, al had ik het, zou ik dat er niet voor over hebben. Ik snap dat het bij TO voor een speciale gelegenheid is en dan wil ik ook best wat meer uitgeven.
Ja, normaal geef ik ook echt niet zoveel geld uit aan babykleertjes hoor!(zelfs niet voor mezelf trouwens ) Daarom heb ik ook dit topic geopend, ik weet echt niks van merkkleding af! Maarja, peettante wil een 'groot' cadeau geven, en we zijn er eigenlijk ook wel heel blij mee! (want laat ik eerlijk zijn, ze wordt in december gedoopt, en dat is sowieso al een dure maand )
in tilburg heb je ook een merk winkel voor baby's en kinderen in het overgedekte gedeelte van het centrum.