Ik ben 1 juli uitgerekend van onze tweede en wil graag een draagdoek gaan gebruiken. Nu weet ik dat je van Hoppediz een speciale zomerdoek hebt die, neem ik aan, minder dik is en dus minder warm. Maar heb je ook nog andere merken die een draagdoek voor de zomer hebben?
Ik lees net in dat andere topic iemand die ook een zomerdoek heeft. Maar waarom geen hoppediz? Zijn erg fijn!
Ik heb een Calin Blue, de white. Die is ook héél erg dun en draagt zalig met dit weer. Voor mijn zoon is ie ondertussen wel iets té dun om langer te dragen.
MIjn zoon weegt ruim 10kg en als ik hem dan met de CB draag, gaat dit op de duur snijden aan m'n schouders. Ik denk dat ik daar minder last van zou hebben als ik op m'n buik zou dragen maar dat gaat niet meer zo goed omdat ik dan niet zie waar ik loop met mijn grote ventje.
Ik vind de Hoppediz niet zo heel erg leuk met die strepen. Ik heb liever een effen... wat een zeurpiet hè
Ik heb ook een calin bleu, een neutraal van kleur, erg lekker dun en zacht. Heb hem zelf geverfd in de wasmachine met van die Dylon potjes bij de kruidvat vandaan.
Ik even gegoogled en ik denk dat ik voor de Calin Blue ga. Die heeft gewoon mooie neutrale kleuren en dat is eigenlijk wel wat ik zoek. Dank voor de info meiden!