Amber is een beetje ziekjes, ze heeft wat verhoging en ziet erg bleekjes met van die zielige rode oogjes. Nu is het natuurlijk prachtig weer. Wat zouden jullie doen? Lekker gaan wandelen of toch binnen houden?
Lekker gaan wandelen hoor, door de frisse lucht zal ze zich misschien wel wat beter voelen en kan ze wat van haar temp afstaan aan de buitenlucht. Groetjes Anita
En als ze in de wagen in slaap is gevallen, die wagen, als het kan natuurlijk, lekker buiten laten staan. Wel uit de wind, misschien het zonnetje er een beetje op. Zo heeft Marleen ook wat uurtjes buiten doorgebracht.
In Ijsland doen ze niet anders heb ik wel eens gehoord. Hoe koud het ook is, de baby mag mooi even buiten staan.. Goed voor de weerstand, zeggen ze daar...
Hihi zo stond ik stomverbaasd te kijken toen mijn schoonzusje zei dat ze bij haar op het kdv met lutjepotjes werken... soort konijnenhokjes waar de kindjes buiten in slapen. Frisse lucht is alleen maar goed (voor je kindje en voor jezelf).
luttepotjes vind ik super! Ymke slaapt ook regelmatig buiten verder als we terug zijn van de wandeling. Voor jezelf is frisse lucht ook heel gezond!