hoesten hoesten hoesten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door danielle2911, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    #1 danielle2911, 13 mei 2014
    Laatst bewerkt: 13 mei 2014
    Sjemig! Ik heb een flinke verkoudheid te pakken! Verstopte neus en enorm hoesten! Echt zo naar met die dikke buik! Ik heb er spierpijn van! Het kindje is er van schrik ook een stuk rustiger van. Nou heb ik zwangerschapsdiabetes, dus ik kan ook niet even een zakje drop wegwerken :( bovendien pies ik telkens haast in mijn broek als ik weer een hoestbui krijg! Ik ben bang dat ik gewoon maar moet wachten tot het vanzelf weer over gaat...

2. Sophie28

Sophie28 Actief lid

24 jan 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    #2 Sophie28, 13 mei 2014
    Laatst bewerkt: 13 mei 2014
    Ik heb hetzelfde, hoesten vind ik het ergste, slaap jij ook zo slecht?
    En ook ik pies bijna in mijn broek steeds, pffff :( Haha!

Gebruik jij hoestdrank ofzo?

Sterkte!

3. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Haha, ik sta nu steeds met gekruiste benen te hoesten! Anders gaat het echt niet goed :$ En ja... slapen is een verschrikking! Die verstopte neus (waar ik overigens uiteindelijk wel een kinderneusspray in spuit) zorgt ervoor dat ik door mijn mond moet ademen (ook zoooo vervelend, want dan krijg je weer zo'n droge mond...) en maar draaien van mijn ene zij op mijn andere. En wanneer je dan aan zo'n hoestbui toegeeft, maak ik ook nog mijn liefje wakker. :$ Ik gebruik geen hoestdrank, maar neem alleen een slok water als het niet gaat en dan maar hopen dat het ophoudt...

Jij ook sterkte!

Verder totaal geen zwangerschapsklachten, maar dit is minstens zo vervelend!

Deel Deze Pagina