Hoesten: iemand tips

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door novanne, 15 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novanne

novanne Niet meer actief

De hele winter hoest Sara veel. Het houdt niet op, vooral 's ochtends is het erg.
    Ik leg al vaak een ui op haar kamer (ze is ook veel verkouden), heb een tijdje bisolvon geprobeerd en geef nu regelmatig een theelepeltje thijmsiroop. Maar echt helpen lijkt het allemaal niet.
    Ook probeer ik te zorgen voor voldoende buitenlucht.

Heeft iemand nog andere tips of is het gewoon wachten op de zomer, haha

Alvast bedankt.

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Misschien helpt tussikind van vsm? Thijmen heeft het ook en ik geef dit, maar idd of het nu helpt?

Groetjes Rosa

3. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ik lees even mee, hier ook al een kleine boef die een week of 6 aan het hoesten is. verder niet verkouden, geen koorts of wat dan ook.
    longen zijn ook schoon, dus ik ben ook op zoek naar de gouden tip.

joyce

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Had ze hier laatst ook last van, ik heb toen nisykind van VSM gehaald, ging al snel een stuk beter en na een paar dagen was de hoest aardig weg. Alleen nu heeft ze weer al dagen een loopneus :( .

5. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    hoi hoi,

vanaf december heeft mijn zoontje ook gehoest, 's-nachts veel wakker onrustig slapen etc. heb uiteindelijk 4 weken terug weer bij de dokter aan de bel getrokken. eindelijke een kuurtje gekregen na 3 maanden tobben. dit heeft echt super geholpen hij is weer supervrolijk, slaapt goed. heerlijk

6. Eendje 567

Eendje 567 Actief lid

24 jan 2008
    176
    0
    0
    Ik gebruik Bisolvon en Luuff voor babies. Dat werkt over het algemeen wel een beetje, maar veel kun je er volgens mij ook niet aan doen. Meestal geef ik Sjoerd even wat water als hij heel erg hoest 's nachts. Een ui heb ik ook al eens geprobeerd, maar behalve dat het hele huis stinkt schoot ik er niet veel mee op!

7. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Heb je de kachel aan in dr kamer? Misschien is de lucht daar te droog. Misschien eens een waterbakje ophangen.

8. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    VSM plantabioticum 7 daags kuurtje
    werkt super

9. vonneg

vonneg Actief lid

4 feb 2008