Dano kan net een week of 3 kruipen. en nu begint hij zich overal aan op te trekken. het vervelende is dat hij zich wel kan optrekken maar niet meer naar beneden kan/durft. Ik vind het wel heel snel gaan zo. Ik denk hij gaat lekker rondkruipen, nee hoor meneer wil de hoogte in. hoelang duurt het zelf optrekken over het algemeen tot ze zelf gaan lopen?
Toen Jørre zich op ging trekken kwam de stapjes langs de tafel enzo vanzelf. Hij loopt nu de box rond
Hmmm dat belooft wat dan... Wij zaten ons gisteren al af te vragen hoe snel het zou gaan met lopen... Jelle is in krap 4 weken tijd van tijgeren naar staan in de box gegaan... Pffft.. wat gaat het hard hè?
Pfff Die van mij is bijna 10,5 maand en kruipt nog niet eens. Ik weet soms niet eens wat ik moet doen, haar in de box leggen zodat ze zich aan de spijltjes kan optrekken, of op de grond leggen, zodat ze alle ruimte heeft om te kruipen...
Dat maakt volgens mij niks uit, want ze doen alles toch lekker in hun eigen tempo... Jelle is wel supersnel hoor, tenminste als ik dat zo hoor in mijn omgeving... Maar het komt vanzelf, echt waar...
Laura staat al los en loopt heel af en toe een paar pasjes los! Ze is gaan kruipen toen ze een maand of 7 was en nu loopt ze onze stoelen door de hele huiskamer! Ik ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat ze hier rondrent
jacob ging met 9 maanden staan, kruipen en zitten, allemaal in een weekend. Toen ook al snel langslopen, maar vanaf 12,5 maand los staan en week later los lopen.