Vermoeide benen???

Discussion in 'Gezondheid' started by sweetcandie, Jan 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    Wie heeft ook last van vermoeide benen.. het heeft denk ik ook te maken met de bekken maar weet het niet zeker.

Ik heb echt een avond dat ik niet meer kan lopen. Het lijkt op spierpijn. Ik weet niet of het erger zal worden. Ik ga maandag naar de huisarts hiermee.

2. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

Mar 8, 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Ik hier heb hier ook last van gehad! Ik ben verpleegkundige en halverwege een drukke dienst kon ik gewoon niet meer lopen!
    Geen idee waardoor het komt, maar je benen moeten (vaak) wel wat meer gewicht dragen, dus misschien dat dat de oorzaak is?
    Regelmatig gaan zitten en een lekkere kuitmassage hielpen bij mij goed. Succes!

3. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    Ja, ik heb echt pijn aan mijn bovenbenen... echt een soort spierpijn.. maar dan pijnlijker..

ik denk dat het te maken heeft met mijn bekken.

4. kylain

kylain Bekend lid

May 7, 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi Hoi,

Ik heb het altijd in mijn kuiten. Volgens mij heten dat restless legs....ik heb het vooral nu met de kou of als ik heel de dag gelopen heb en heb ook bekkenklachten en volgens mij is het daar inderdaad een beetje aan gerelateerd. Maar altijd goed om even naar je huisarts te gaan wie weet wat hij nog voor'n tips heeft....als je nou goede tips krijgt zet ze hier dan nog even neer hebben wij er misschien ook nog wat aan :)

5. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    @Kylain, ik ga a.s. maandag naar de huisarts moet toch voor controle en kan ik het voorleggen.

En woensdag moet ik naar de uwv arts. Heb ik helemaal geen zin in. Krijg je weer dat gezeik, je kunt best wel werken omdat je alleen kantoor werk heb dus niet. ik kan bijna niets meer.

Maar ik zal het zeker hier plaatsen.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb de laatste weken wel vermoeide benen, vooral aan het einde van de week....Maar ik heb zittend werk dus daar kan het niet van zijn.

Share This Page