slaapproblemen!!!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mamatje, 14 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik kan niet meer slapen :x!!
    Wordt er helemaal chagarijnig van, ik ben moe en wil slapen maar het lukt niet, doordat ik er zo onrustig van wordt voel ik mijn baby bijna heel de nacht schoppen. Ik wil wel slapen maar ik kan het niet
    ik probeer te lezen, neem een warme bad, wordt ook wel eens gemasseerd door mijn man maar helemaal niets helpt!!!
    Ik kan ook niet meer zo goed liggen aan beide zijnden ik heb nog bijna 10 weken te gaan pfffff wat kan ik er aan doen!! De nachten ben ik nu al beu!! Overdag heb k ook helemaal geen tijd om het slapen in te halen ik weet niet hoelang ik dit ga volhouden maar wordt er echt onrustig van!!
    Een slapeloze mamatje

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Lastig he! En je wilt zo graag slapen :( Ik kreeg toen echt als tip om de 8 uur slaap maar te verdelen over de hele dag. Dus slapen in stukjes...
    Ik probeerde ook voor de nacht echt rustig te worden. Dus niet teveel tv kijken, lekker kopje thee en dan maar proberen. En vooral niet gefrustreerd raken als je niet kunt slapen. DOor gewoon te blijven liggen kom je ook enigzins tot rust. Maar ja, het blijft kl*te

3. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    oooh ik heb een lotgenoot zie ik!!!
    ik heb dit al maanden. ben ook kapot. kan niet meer.
    kom niet in slaap. t is ook tussen me oren gaan zitten. ga er al op liggen en ja... dan komt t nooit natuurlijk..
    ik mag zelfs af en toe een slaappilletje nemen van de verlos. ik ben echt totaal naar de kl#@*

4. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Hai hai,

Bij mij was het rond die tijd een fase.. Maar wat wel hielp.. weet niet of je nog werkt hoor.. Maar ik legde me er gewoon bij neer dat ik niet sliep.. Ik vond het heerlijk om gewoon op bed te liggen, vlakbij mijn vriendje, Ging dan weer even plassen, even water drinken, even snotsprayen even tv kijken of lezen even op de nintendo.. En dan weer even proberen te slapen. Dit deed ik overdag ook.. Zodra ik me moe voelde gewoon even liggen en proberen te relaxen... Met 33 weken werd het bij mij weer beter!.

Succes

5. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    :) ik heb ook hele nachten liggen nintendoen :D

6. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook eentje met slaapproblemen :(
    Ik lig al niet meer lekker op mijn zij....op mn rug liggen kan ik al helemaal niet, ben namelijk een buikslaper.

Verder als ik slaap...en ik sta snachts op om te plassen.... maak ik de baby volgens mij wakker want als ik dan ga liggen weer begint het schoppen! En dan lig ik echt gerust zo een 3kwartier tot uur wakker.

Ik heb gelukkig wel de luxe om te kunnen zeggen: Ik slaap zoveel ik kan slapen snachts en overdag pak ik wat slaap erbij
    zo nu en dan. En als ik savonds niet kan slapen ga ik schoonmaken in huis en boek lezen, tv kijken en op een gegeven moment ben ik zo moe dat ik wel in slaap val.

Maar fijn om te weten dat er lotgenoten zijn. Natuurlijk niet fijn dat we wakker liggen.

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hier met 25 weken een bibliotheek abonnement genomen.

was goedkoper dan een nintendo :)

8. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hier nog iemand met slaapgebrek... heb de wekker vannacht 05.00 zien worden... pfff.. hoop echt dat het beter gaat worden...

Als het echt te erg gaat worden dat je helemaal oververmoeid raakt moet je het aangeven bij je verloskundige.. Ik kreeg gisteren van mijn verloskundige te horen dat ze je dan doorverwijzen voor een nachtje in het ziekenhuis om de dagelijkse sleur te doorbreken.. Dit schijnt te helpen/.

Deel Deze Pagina