Mijn dochter van 9 weken oud moet de laatste 2 weken steeds vaker hoesten als ze een voeding heeft gehad. Dit duurt maar heel kort. Eerst verschoonde ik haar altijd tussen de voeding door maar als ik dit nu doe, loopt er vaak melk uit haar mondje en moet ze ook hoesten. Ze laat nu ook vaker na de voeding wat melk uit haar mondje lopen. Soms heb ik haar 15 min. rechtop gehouden en als ik haar dan neerleg moet ze toch nog hoesten. Ze kwijlt ook wat meer de laatste 2 weken. Iemand die dit herkent? Zou 't een verkoudheid zijn? Ze heeft namelijk wel elke keer een snotneusje en de laatste 2 dagen zijn haar ogen wat viezer 's ochtends. Alvast bedankt voor het lezen Liefs Miriam
Nu zijn mijn jongens nog geen 9 weken, maar een van mijn zoontjes doet dit ook sinds een week. Hij drinkt zich altijd behoorlijk vol, en geeft ook ontzettend vaak een mondje terug, met wat hoesten. Hier is mij verteld dat het niks is om me zorgen om te maken, het is een reflex van het terugkomen van de melk. Wat betreft het kwijlen heb ik geen idee eerlijk gezegd...