Gewoon nieuwsgierig omdat ik dat zo vaak zie gebeuren. Wij in eerste instantie niet, maar zijn na 5 maanden toch gezwicht Rijden nu een Opel Astra Station.
wij hebben 3 kinderen en hebben een renault grand espace van 2013. Mn man heeft dezelfde alleen een andere kleur
We hebben er al een en nog geen kind Ook met honden is het heel handig, dus de volgende zal ook zeker weer een station worden en dan hopelijk incl kind
Nee, wij heb twee kids en rijden gewoon in een Ford Focus. Zie niet in waarom ik groter zou moeten rijden, dit past prima zo.
Wij hebben onze eerste auto pas gekocht nadat onze dochter is geboren. We wisten op voorhand al dat dit een station ging worden omdat we heel vaak lange afstanden rijden en een hond en kinderwagen in de achterbak willen meenemen, dit past prima.
Ik mis in de poll een andere optie Wij kochten een stationwagon toen pleegdochter bij ons kwam wonen. Want met 2 grotere kinderen was het wel heel handig. Toen pleegdochter op zichzelf woonde (paar jaar later dus) kwam ik er achter dat ik onverwachts zwanger was. Toen was het wel handig dat we (wel weer een andere) een stationwagon hadden. we hebben een citroën c5, willen graag een c8. Want inmiddels hebben we 3 kinderen en hopelijk komt er nog eens eentje bij.
Euh, nee. Ik had dan geen partner én geen rijbewijs, maar mijn moeder (bij wie ik toen woonde en waar ik ook mee naar alle afspraken ging e.d.) is gewoon in haar Fiat Cinquecento blijven rijden Nu rijden we een behoorlijk ruime auto (maar goed, ik ben dan ook de Fiat Cinquecento -en daarvoor een Fiat Panda- van m'n moeder gewend ) en is een grotere auto ook echt niet nodig.
Ik heb er 3 gehad..... Voor ik kinderen kreeg en fulltime werkte.... Nu heb ik een Twingo en werk niet meer haha
Nope, wij hadden een mazda premacy, 2 kinderen en vonden dat het kleiner kon, dus de mazda 2 gekocht, toen die er net een maand of 3 was vonden we dat we de auto toch hadden moeten houden omdat we eigenlijk toch wel heel graag een derde wouden maar het past perfect op de achterbank ! Zoon in het midden, dochter 1 op een zitverhoger en dochter 2 in de maxi in een easy base en nog hebben ze ruimte zat kofferbak past de bugaboo in met nog 2 kratten boodschappen dus ook prima wij zijn helemaal happy met onze kleinere aankoop
Toen ik zwanger was, en bleek dat de kinderwagen met moeite in d auto pastte, hebben we een Renault Scenic gekocht. Lekker veel ruimte ook als we op vakantie gaan nog ruimte over!
Ja, ook een Opel Astra nu, hiervoor een Renault station Toen zoonlief geboren werd reed mijn vriend in een lease auto, een Audi A3, dat was niet echt praktisch met het kinderzitje. Toen hij van baan veranderde gingen we voor de station's
Uhm nou we hadden al een station met de oog op de toekomst. We hadden wel al honden en we wilde graag kinderen toen dus besloten om voor een station te gaan nu 5 jaar later rij ik er nog steeds mee.
Nee, we kochten wel al snel een 5 deursauto i.p.v. de 3 deurs die we hadden. Maar het was een gewone auto. Nu met de derde op komst, dus 3 zitjes op de achterbank hebben we een Berlingo gekocht. Veel laadruimte, en 3 losse stoelen op de achterbank, waardoor ze er alledrie in passen.
In eerste instantie niet... Ik reed een Nissan Micra in de tijd dat Jelle geboren werd en daar was ik perfect gelukkig mee... Ok, het was wat passen en meten met de kinderwagen (de bak op de achterbank, wiel eraf anders paste het frame niet in de kofferbak en Jelle moest in de MC op de passagiersstoel omdat achterin de gordel niet pastte) maar hij reed geweldig en ik kon hem overal parkeren... Maar ja, toen diende Jitte zich aan en dat ging niet passen.... Toevallig overleed mijn schoonvader tijdens mijn zwangerschap en had mijn schoonmoeder dus een auto over. Ik heb toen haar auto overgenomen, een Renault scenic. Daar ben ik ook erg blij mee (wat een zee van ruimte!) maar nu de kinderen groter zijn heb ik die ruimte niet meer nodig, dus ik ben nu zoetjes aan rond aan het kijken voor een andere.
Ja, maar dat was toevallig aangezien onze vorige auto het begeven had. We konden toen net zo goed een station nemen met oog op de toekomst. Ben er erg blij mee, ik zie niet in hoe het in ons oude koekblikje had gepast