Weekje weg, wat meenemen ivm slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yil, 13 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Wij gaan vrijdag voor het eerst met zl van 20 weken een weekje naar Landal. Hij heeft (buiten het KDV) nog nooit ergens anders geslapen en vraag me af wat slim/handig is om mee te nemen ivm het slapen in een andere omgeving en ander bedje. Iets met zijn geur? Een door hem zelf beslapen hoeslaken?
    Het is een moeilijke slaper, dus ik vrees al het ergste.... :(

2. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Oh wat leuk. Wij zijn ook rond die tijd toen een lang weekend weg geweest, ik had daar eerlijk gezegd helemaal niet over nagedacht. Behalve natuurlijk zijn knuffel oid. Verder had ik gewoon een camping bedje verder niets bijzonders! Succes ermee!

3. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier had ik ook een hele moeilijke slaper en heb serieus eigen laken, knuffels, deken, pyjama, slaapzak de hele ratteplan meegenomen zo van zijn bed gehaald en daar weer opgemaakt.

Hij sliep toen fantastisch!

Ik wens je in ieder geval heel veel plezier!

4. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ons zoontje was 12 weken toen we voor t eerst op vakantie gingen.
    Hij sliep daar in een campingbed met een gewoon matras erin.
    Wij gaan naar een bepaald plek waar we de eigenaren kennen, beddengoed was daar, maar heb wel eigen beslapen beddengoed meegenomen. (Denk twee nachtjes op geslapen ofzo)
    En verder geen bijzondere dingen hoor.
    Staat er in je huis echt een kinderbedje of een campingbed? Campingbed heeft alleen soms zo'n bodem erin,dat is vrij dun en hard.

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Wij hebben het ook op deze manier gedaan. Zoveel mogelijk thuis nabootsen.
    Veel plezier!

6. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Er staat daar echt een ledikantje met een goed matras. Denk idd dat ik zijn beddengoed maar meeneem en uiteraard zijn slaapzak. Hoop dat het allemaal meevalt en hij in een andere kamer gewoon lekker zal slapen. Dochterlief heeft rond die leeftijd geen problemen gehad met ergens anders slapen, maar dat was ook een enorme slaapkop :)

7. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Onze zoon qas de eerste keer in het campingbedje wat angstig. Toen heb ik een speelknuffel aan de rand gehangen zodat hij ernaar kon kijken (maar niet spelen). Was meteen goed en hij sliep als een roosje.
    Oja en inderdaad eigen lakentjes waar hij al 2 daagjes in had geslapen.

8. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Wij zijn ook rond die tijd voor het eerst weg gegaan, ook weekje Landal. Naar welke ga je?

Wij hadden toen geen eigen matras mee en daar hadden we enorm veel spijt van want die bedjes in de huisjes hebben een matrasje van 2 cm dik.

Mijn tip is om zeker een eigen matras mee te nemen, al moet je het in proppen in de auto, wel de moeite waard.
    En de onderlaken zou ik erom laten van paar daagjes zodat idd lekker de geur er in zit.
    We hadden ook het muziekdoosje mee.
    De eerste dag was het even zoeken maar daarna ging het goed.

HEEL VEEL PLEZIER!!!!!!

Deel Deze Pagina