Goede middag, We zitten er aan te denken om de box weg te halen! Hij loopt al langs de bank en trekt zich overal aan op. In de box is het hooguit 5 minuten en dan heeft hij het wel weer gezien! Hij is nu 10 maandjes en een beetje. Bij mijn oudere kindje is de box blijven staan tot ze 1 werd maar ze speelde er dan ook meer in dan broertjelief. Mijn vraag dan ook is "wanneer haalde jullie de box weg?"
Wij hebben bij mn dochter rond 10/11 maanden weggehaald, maar eigenlijk gebruikte ik m vanaf 6 maanden haast niet meer.
Wij dus ook al heel lang niet meer met uitzonderingen van soms 5 minuten. eigenlijk word de box nu meer als klimrek gebruikt door onze dochter..
Wij hebben de box weggehaald toen mijn dochter 14 maanden was. Maar eigenlijk heeft dat ding 3 jaar voor niks gestaan want beide kinderen hebbem er amper in gelegen. Ik had steeds een groot kleed op de grond. Maar ik was steeds bang dat ik het wel zou missen als ik het weg zou halen.
Toen ze ruim een jaar was. Wanneer exact weet ik niet meer. Maar ik vond het nog best makkelijk, om mijn dochter met haar grijpgrage handjes er soms even in weg te zetten, als ik bijvoorbeeld even naar de wc moest ofzo....
14 maanden en gebruik hem nog heel veel. is ideaal, met koken enz. zolang ze er nog graag in speelt. en soms samen met haar zus van bijna 4. grootste lol en ik kan even rustig de was boven aan doen zonder dat mijn beneden verdieping gesloopt word. win-win
Wij hebben 'm met 1,5 jaar weggehaald. Tot die tijd speelde 'ie er nog regelmatig in. Juist in de box wilde hij wil even zelf spelen, daar buiten was (en is) het soms erg lastig.
Omdat hij niet zo heel erg in de weg staat, staat ie nu met 14 maanden nog. Hij wordt nog wel gebruikt, maar alleen wanneer mama even rustig naar de wc moet gaan, haha.
Hier staat ie ook nog. Aan de ene kant vind ik het nog erg handig omdat ik dan even rustig naar de wc kan etc. Aan de andere kant vind ik het een enorme sta in de weg en zou ik em graag weg halen. Denk dat hij hier niet heel lang meer staat
Ik heb hem ook nog staan, maar vind dat hij eigenlijk wel weg kan. Mijn vriend gebruikt hem nog wel regelmatig, dus het compromis is dat hij begin dec plaats maakt voor de kerstboom en dan niet meer terugkomt.. S is dan ruim 17 maanden.
N was 18 maanden en zat er nog steeds in, toen kwamen haar broertje en zusje dus hij is nooit weggeweest (kwam er zelf 1 bij). Voorlopig blijven ze nu nog even staan. Ik denk nu ook wel langer dan een jaar. Ik kan echt niet zonder en de kinderen vermaken zich ook prima erin. Dus 1 jaar >
Onze dochter lag er al heel snel niet meer in en de box werd meer en meer een opslagplaats voor het speelgoed. Denk dat ze vanaf 6 maanden zelden tot nooit meer in de box zat. Heel incidenteel nog een keer als ik even snel boven de was ging ophangen bijv. Rond de 10 maanden gingen wij ons huis verkopen en voor de foto's moest de box even weg. Toen hebben we hem meteen afgebroken en is hij niet meer teruggezet. Ik mis hem totaal niet.
J. heeft er sinds zijn eerste verjaardag eigenlijk niet meer ingezeten, hij staat er nog wel maar dat is omdat we weer een kindje verwachten. Bij dit kindje wil ik hem rond zijn eerste verjaardag echt wel een keer weg hebben.
Bij onze oudste hebben we hem eigenlijk nooit gebruikt.. Nu met een tweeling was het toen ze heel klein waren nog wel eens makkelijk om er in ieder geval 1 veilig weg te leggen.. Maar nu ze groter worden en gaan rollen liggen ze op een dik kleed op de vloer en gebruiken we hem dus weer niet.. Denk dat hij binnenkort het huis mag verlaten
bij de oudste niet, toen hij 18 maanden was kwam de volgende. Toen heeft de box nog ruim een jaar gestaan volgens mij. Bij de derde is de box gedwongen weggegaan bij 9/10 maanden, gingen tijdelijk in een chalet en daar was echt geen plek voor een box. Nu hoop ik dat de box weer ruim een jaar gebruikt word
Hier tot 1,5 jaar ongeveer. Erg handig om alle rommel in te gooien. haha. maar vanaf 9 maanden ofzo bijna niet meer gebruikt.
Wij hebben hem met 14 maanden weggehaald. Ze zat er eigenlijk nooit meer in, alleen als ik bijv even de kliko ging halen. Nu loopt ze gewoon gezellig mee haha. Ze kon het wel maar ik wilde het niet meer haha. Ze kon der eigen altijd heel goed vermaken. Tot op de dag dat ie wegging heeft ze er nog in gespeeld maar ik vond het echt genoeg.
Tja hier bijna 8 maand en ze vind het ook niet leuk. Maar ik vind het verdraaid makkelijk op zijn tijd met al dat gekruip en staan bij de gekste dingen. Zo kan ik tenminste even uit de kamer. Nee hier blijft hij nog lekker staan.
Wat leuk om alle reacties te lezen hihi. Wij gebruikte de box al niet om hem er even in te zetten omdat we naar de wc moeten of de was moeten doen dus ik mis d'r niks aan en hij ook niet. Als ik toch was van buiten moet halen gaat ie ff in de loopstoel maar daar komt ie zo min mogelijk in Bij mijn dochter was een box wel verdomd handig haha 😜