Tandjes en veel slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mibow, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mibow

Mibow Niet meer actief

Volgens mij krijgt mijn zoontje weer tandjes of nu misschien kiesjes. Hij laat het niet toe dat ik voel en kijken lukt al helemaal niet, maar als ik kijk naar wat hij verder doet lijkt het me haast wel. Hij kwijlt wat meer, eet zijn handjes zo ongeveer op, wil overal op bijten, heeft luieruitslag en is behoorlijk humeurig met vlagen. Hij heeft al 8 tandjes en het zou natuurlijk kunnen zijn dat er nu weer wat aankomen. Hij is net 10 maanden.
    Maar.. hij slaapt nu al 2 dagen zo veel! Gisterennacht heeft hij van 20.00 tot 07.30 geslapen, geen laatste fles gehad en snachts ook niet wakker, terwijl hij normaal én de laatste fles nog wil en snachts ook nog wel een keer wil drinken. Overdag slaapt hij ook meer. Gisteren al en nu weer.. Hij ligt nu al sinds na zijn fruit (om 11.00) op bed terwijl normaal zijn ochtendslaapjes max een uur en een kwartier duren. En vanochtend heeft hij ook nog eens uitgeslapen dus het is niet zo dat hij slaap moet inhalen ofzi

Hoort dit erbij? Of kan er wat anders aan de hand zijn?

2. Joycelyn

Joycelyn Bekend lid

27 feb 2015
    602
    1
    16
    NULL
    NULL
    Kunnen tandjes zijn, kan ook dat hij toch een griepje oid onder de leden heeft. Of een sprong waarbij hij weer een ander slaappatroon heeft. Heerlijk toch dat hij 's nachts doorslaapt! Onze dochter slaapt standaard van 19.30 - 7.30 uur, heel fijn!

3. Mibow

Mibow Niet meer actief

Oh ja begrijp me niet verkeerd ik vind het heerlijk hoor dat hij doorslaapt :p vroeg me alleen af of er niet iets anders aan de hand kan zijn, maar dat kan dus wel.
    Ik zit al vanaf 12 uur klaar beneden met alle spullen ingepakt en wel om met hem naar Ballorig te gaan maar hij slaapt nog steeds, haha

Deel Deze Pagina