niet meer wakker naar bed willen s'avonds?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamasince2010, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    hallo

Ons dochtertje heeft haar 1ste jaar weinig tot niet geslapen s'nachts.
    Na van alles te hebben geprobeerd ben ik bij de osteopaat uit gekomen. Dit heeft meteen een heel goed effect gehad...

nu heeft ze alleen sinds een avond of 3 dat ze niet meer wakker naar bed toe wil en alles bij elkaar schreeuwd om het moment dat ze haar bedje ziet. en in haar ritme is niets veranderd.
    Op schoot valt ze dan wel in slaap,maar als je haar te snel weg legt begint ze weer.
    Ze vecht ontzettend tegen haar slaap.

Ik vind het nu nog niet erg dat ze op schoot in slaapt valt,maar het is niet de bedoeling dat dit een aanwensel gaan worden.

heeft iemand hier ervaring mee? of tips waardoor ze wel weer wakker naar haar bedje toe kan gaan?

2. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    niemand die tips voor me heeft?

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Er naast gaan liggen als je de mogelijkheid er voor hebt een matras of iets doen als of jij ook gaat slapen. Zo doe ik het hier ook al maanden, Dat was het enigste wat hielp en als ze is slaap viel ga ik na een min of vijf pas weg. Weet het is niet de bedoeling maar was het enigste wat hier hielp, Laten huilen en zo werkte voor mij niet, Werd er zo gestrest van. Dit hielp wel.

Succes.

4. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    dit hebben we indd in het verleden ook al zo bij haar gedaan met goed resultaat!

vraag me eigen alleen af hoe het nu kan dat het weer zo terug valt in het oude patroon!

in ieder geval bedankt voor je tip

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Nee joh, niet er naast gaan liggen! Daar kom je dan niet meer vanaf, dat wil je ook niet. Check eens of ze geen last heeft van haar oortjes, want dan willen ze ook vaak niet plat liggen. Julia heeft de laatste dagen ook opeens weer zo'n fase gehad, en nu sinds vandaag gaat het opeens weer beter. Geen idee wat het was, maar het gaat weer over! Ik zou alleen niet te heftige maatregelen treffen zoals erbij gaan slapen, want daar moet je uiteindelijk toch ook weer vanaf en dan heb je alsnog strijd.

6. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    oren idd! dat ik daar nog niet eerder aan heb gedacht.....

vanavond ging ze overigens wel met iets minder tegenstribbelen naar bed toe...

misschien een fase???

Deel Deze Pagina