Hallo Ik zit een beetje met mijn handen in het haar. Mijn dochtertje altijd al een beetje onrustige drinker geweest. Maar nu tijdens het drinken gaat ze na een paar slokken erg hoesten en dit herhaalt zich de hele fles. Ze heeft wel honger dus drinkt wel redelijk z'n 150 cc per keer. Sochtends krijgt ze een pap fles en hier heeft ze geen last van zonder hevig hoesten gaat het op. Tijdens fruit en groente hoest ze ook niet. Ze krijgt nog steeds 5 voedingen van 150 cc met 5 schepjes en 2 schepjes nutriton. Wie herkent dit of weet wat dit is. Ze is niet verkouden.
Ja het lijkt idd op verslikken maar begint dan een paar keer te hoesten en drinkt dan weer verder en dit herhaald zich. Ze drinkt verder rustig.
Dan is het gat in de speen waarschijnlijk te groot, kan dat? Misschien eerst even terug naar een kleinere speen, kijken of dat werkt.
Inderdaad, langzamere speen proberen. In principe kunnen kinderen hun hele flessentijd uit een newbornspeen blijven drinken! En haar meer rechtop laten zitten bij het flessen.