Ziek?Help

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Loveazra2, Dec 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

May 8, 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ik weet eigenlijk dat ik het onder peuter/kleuter moet zetten maar daar wordt niet zo veel gelezen. En ben toch een beetje bezorgd.

Mijn dochtertje van 2,5 is ziekjes. Vanaf vorige week zondag is ze verkouden dat is eigenlijk alweer weg maar gisteren avond bij het slapen gaan en net bij het eten heeft ze 1 keer overgegeven en echt veel. Ik zou echt niet weten wat er aan de hand is. Ze heeft ook geen koorts en maakt geen zieke indruk. Ze is vrolijk speelt gewoon, en doet wat ze altijd doet, alleen ze zegt vaak mama ik voel me niet lekker.

Ze wordt sochtends wakker eet haar brood (2 boterhamen) en haar fruit en dan tegen 2 uur wordt ze heel moe en gaat ze ongeveer 2 uurtjes slapen, in haar avondeten heeft ze eigenlijk geen zin, en eet ook eigenlijk niks daarvan maar daarna eet ze wel weer 2 boterhamen en haar danoontjes en ze drinkt ook gewoon veel.
    Ze is van zichzelf al aardig dun maar iedere keer als ze wat aankomt wordt ze ziek en nu dus ook weer, daar baal ik echt van af en toe.
    Weten jullie misschien wat er is of of er iets heerst?
    Ze geeft dus 1keer per dag over vandaag en gisteren maar heeft geen koorts en ook geen diaree? :(

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    *Toch verplaatst naar Peuter/kleuter

Als je je zorgen maakt, zou ik gewoon bellen met je huisarts.

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zolang je dochter verder niet echt een zieke indruk maakt en gewoon speelt en voldoende drinkt zou ik me niet teveel zorgen maken.

Griep duikt hier weer flink op. Maar of het dat is?

Hopelijk stopt het spugen snel.

Kwebbel

4. stamper

stamper Bekend lid

Apr 12, 2005
    739
    0
    0
    Female
    huismoeder
    alkmaar
    Jij weet zelf het beste hoe je dochtje in elkaar zit dus als jij het niet vertrouwd gewoon je huisarst bellen .
    nou sterkte en beterschap .

yvonne

Share This Page