Wij willen voor 1 dag per maand gastouderopvang gaan aanvragen voor onze 2 kids. Dit gaat om een vrijdagmiddag van 12.00-18.00, dus 6 uurtjes. Bij een gezins-uurtarief van 11,- zal de maandprijs dus slechts 66,- bedragen. Alleen nu rekent het gastouderbureau ook nog eens 42,- per maand aan bureaukosten....dat is bijna 40%!!!! Oeps..... Iemand tips en trucs voor voordeligere opties?
Het kost dan toch 66,- per week en niet per maand? Ik betaal zelf 50,- bemiddelingskosten dus ik kan je verder geen tip geven. Edit: niet goed gelezen, sorry!
Normaal neem je natuurlijk veel meer af. 1 of 2 of meerdere dagen in de week.. Op zo weinig uur is dat veel... Kun je het niet anders regelen? Dat is je vraag ook natuurlijk... Ik zou het niet weten, behalve zwart..
Waar woon je? Wij hebben het via een lokaal gastouderbureau geregeld en die rekent 1 per uur bureaukosten. En ga je er kinderopvangtoeslag voor krijgen? Zo nee, kun je t dan niet op n andere manier regelen? Bij onze gastouder zitten 2 kids waarvan de ouders geen kot krijgen. Zij hebben het zonder tussenkomst van een bureau geregeld, vandaar mijn vraag.
Tja..wij krijgen inderdaad wel Kinderopvangtoeslag, voor ons dus niet rendabel om het zonder bureau te doen, want dan krijg je niks. Bij wel bureau zitten jullie? Wij wonen in Zeeland, maar misschien werken ze administratief ook wel landelijk. Wij hebben namelijk zelf wel een gastouder op het oog..
ik ken wel 2 gob`s voor 25 en voor 27,50, scheelt al wel natuurlijk. als je ze wilt weten pb je me maar.