Hoesten tot overgeven aan toe.. :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kga morgen idd bellen, kan zo niet langer.. :( Ik hou jullie wel op de hoogte.

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Vroeger heette het voluit Darolan Retardhoestcapsules, ik geloof dat het tegenwoordig alleen nog Daro is.

Hopelijk kun je snel terecht bij de HA.

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Die Daro hoestcaps. zijn ook nog eens een keer GEEN eerste keus, dus tja...

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoe gaat het?

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Niet goed.. :( ik heb vandaag de vervangend ha geprobeert te bellen maar was constant in gesprek :rolleyes: lijkt wel moeilijk allemaal. Dus hoeststroop gehaald maar las thuis dat t niet in combi kan met bepaalde anti depressiva, dus apotheek gebeld en ze zei dat dit absoluut niet mocht. :( Ik moet morgen net zolang de ha bellen tot ik m te pakken krijg van haar, want t klonk niet goed.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik zou NU de HA-post bellen, want zo kom je toch niets verder meis.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bedankt voor je bezorgdheid, maar ik denk dan maar.. ik loop er al zo lang mee, dan nog 1 nachtje afwachten is toch ook niet erg.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja maar als je je HA (of de vervanger) nou weer niet te pakken krijgt, is er dan geen ander nummer dat je kunt bellen? Helaas is er aan hoest niet zo heel veel te doen, maar misschien kan hij iig iets geven dat je wél mag gebruiken.

10. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    pfff ik loop ook al 3 weken te hoesten en heb me zelf voor genomen om morgen ook maar eens een bezoekje aan de huisarts te doen :(
    ben toch net ongie geworden wat waarschijnlijk een vmk was dus daarvoor kon ik geen hoestdrankjes innemen enz..
    nu zit ik al bijna een week aan de hoest drankjes enz maar het gaat nog niet weg :cry:
    ben er echt ziek van ik hoest zo hard dat ik gewoon rood aanloop en ook een natte broek :oops: er van heb , ik baal echt !

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier hetzelfde gehad.
    Verschrikkelijk was het!

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb toch de vervangend ha gebeld. Ze zei dat ze t niet nodig vond dat ik langskwam, t was alleen voor spóedgevallen zei ze.. Ik t verhaal uitgelegt en zegt ze ook nog 'o je hoest nog 'maar' anderhalve week?' :confused: Dus ik zeg, nog máár? Ik bel jullie niet zomaar hoor! :evil: Nu kan ik vrijdagochtend pas terecht, is toch te gek voor woorden dit?

13. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    nouja wat raar :confused:
    als jou ha op vakantie is kan je gewoon naar een vervangende arts en niet alleen voor spoed :(
    ik hoest nu al een paar weken , sliep vannacht pas om 3 uur :confused:
    ben dus vandaag ook naar de ha geweest maar me longen waren wel schoon en krijg nu ook pilletje van de apotheek met codeien ofzo er in :D hopen dat dat werkt bij me !
    maar op dat bandje van je huisarts geeft hij niet meerdere telefoon nr's op van vervangende artsen want dan zou ik als ik jou was gewoon nog een andere bellen !

xx gaby

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Echt belachelijk Pat. Ik zou gewoon een andere HA bellen. Misschien bij je ouders een optie? Doe ik ook als ik bij mijn ouders ben en daar iets krijg en mijn moeder doet het hier ook regelmatig.

Daarnaast zou ik ook een klacht indienen bij je eigen HA of ergens anders, je betaald verdorie genoeg premie om tenminste binnen 24 uur een HA te kunnen bezoeken.

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Na ja wat belachelijk zeg :(

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoesten is nog steeds (*)^&%^&^&*() ben benieuwd morgen..

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Beterschap.

18. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    en ben je al geweest?

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Yep, is idd bronchitis, heb nu 2 inhalers gekregen, alleen deze werken pas na 2 a 3 weken. Maar goed.. t is niet anders.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik hoop dat het helpt meid.

Deel Deze Pagina