Somber en saai dus! En het komt volgens mij ook door het weer. En omdat mijn vakantie nu echt begonnen is. Leuk natuurlijk, maar ik ben die eerste dagen altijd zooooo moe. Ik kan maar weinig hebben, vooral niet van mijn zoontje. En we kunnen er ook nog eens niet op uit vanwege die kl*te regen. Ach ja, forummen en chocola eten verzachten de pijn Hebben meer mensen dit?
nou 1 dag tegen regen kan ik maar langer niet.. voel me echt beginnend depri te worden kan om alles janken gewoon echt erg heb ik bijna altijd als het regent.. alysia houd gewoon van heerlijk buiten spelen.. ik verlang ernaar om in de tuin te zitten kleedje op de grond badje erbij en gewoon heerlijk te genieten... en nu saai verplicht binnen.. bleehhh... ga nu maar weer even spelletje doen met alysia.. en zo lekker een bak ijs met slagroom eten..
Ga eens onder de zonnebank, helpt bij mij een beetje. En, meestal vind ik de regen juist gezellig (als ik niet ergens op de fiets heen moet, of op m'n werk zit )
hier nog eentje hebben ze eindelijk vakantie, is het slecht weer , kun je nog niks met ze gaan doen en idd van dit weer word je ook niet vrolijker
Ik heb ook net een reepje chocolade op. Ben wel net even naar de bakker geweest toen het even niet regende. Het is niet koud buiten...maar die vieze motregen jakkes.
En het is ook al lang niet meer zo lekker warm... Morgen ben ik jarig. Voor het eerst sinds jaren binnen zitten, ben ik bang. Bah, wat saai! Maar goed, ik pak nog even een chocolaatje en een koffie...
normaal vind ik dit weer lekker! Maar nu baal ik ervan! ik wil nu nog lekker op het terras zitten met een koel drankje in mijn handen.
Met mijn verjaardag (zaterdag) is het waarschijnlijk ook pokkeweer... We kunnen er helaas niets aan doen. (En nu heb ik ook zin in een reep chocola, yum) Het is hier nu eventjes droog, maar het ziet er wel enorm somber uit, buiten, hihi
oh ik dacht dat je je nat voelde ik vind het niet zo erg dit weer, kan het beter houden danmet die hitte, maar ja, hoogzwanger he
Het is hier nu best te doen...het is al vanaf 12 uur droog, en heeeeel af en toe komen er een paar zonnestralen door
In Noord-Limburg, maar vorig jaar kon ik gelukkig wél buiten zitten. Nee, prachtig was het niet, dat klopt.
hahahaha! Kan me dat in jouw positie wel voorstellen. Ik had het vorig jaar ook. Alhoewel ik toen ook beter hitte kon verdragen dan dit klamme benauwde. Succes trouwens, die laatste loodjes.
Aan iedereen: De donderwolken in mijn hoofd blijven zich samenpakken, maar volgens mij ben ik gewoon ziekjes aan het worden... ale: Ik heb koppijn en ben zooooooo moe. Tijd voor bedrijvigheid, dan ben ik tenminste wat afgeleid en bloei ik wel weer op. Morgen dan maar weer... Tot die tijd... :thumbdown:
Hier ook iemand die zooooooooooooo moe is. Al lang hoor, en ook een beetje depri. Net een buis smarties op haha. We zijn ook allemaal hetzelfde. Hopelijk komt er snel beter weer, want ook dat helpt inderdaad niet mee. groetjes sandra
Ik kon vandaag ook egt niet veel hebben... ik kreeg mijn sokken niet aan en de taren stonden in mijn ogen van woede! whahaha Zo heel warm hoeft het van mij ook niet te zijn maar een beetje zon is wel lekker!