hallo, ik heb een vraagje welke billendoekjes of bijdehandjes vinden jullie het beste? heb zelf een hoop geprobeert althans.. een paar heb nu huggies maar vind ik erg stug en heb zwitsal gebuirkt vond ik erg nat en die van de pampers ook best stug vond ik.. welke vinden jullie het beste? mijn kleine heeft veel last van kapotte billetjes dus ben nog op zoek naar de goede doekjes jullie ideeen?
ik vind zwitsal heerlijk, en die van het kruidvat met lavendel daar komt zelfs de vieste poep luchtjes niet door heen althans bij mij hoor ... zwitsal was trouwens bij kyano goed tegen zijn schrale billetjes maar denk dat dat bij ieder kind anders is ....
ik gebruik altijd pamper doekjes en vind ze erg fijn behalve de laatste paar die zijn zeik nat. nu heb ik laatst dievan de etos ingeslaan en deze vind ik ook wel goed
okee ja mijn voorkeur gaat het meest momenteel naar zwitsal maar aangezien die kapotte billen toch wat anders proberen en die van de lavendel van de etos lijken me wel lekker ruiken ... toch ook eens daar kijken dan... meerdere tips ook nog welkom bedankt in ieder geval
de doekjes van de liddl zou ik niet gebruiken want die stinken ten eerste een uur in de wind als je zijn/haar kontje heb afgeveegd en kyano kreeg er gewoon uitslag van en zijn nichtje ook....
okee bednakt voor die tip aangezien ik altijd bij de lidl boodschappen doet en ze de vorige keer in mijn handen had maar toch niet gekoht heb omdat ik er nog zat had lggen weet ik zeker dat ik ze niet meer hoef te kopen dus bedankt
Pampers sensitive bevallen goed en die van de Etos en C1000 zijn ook wel aardig. Bumblies stinken naar kots en die van de Hema vind ik zelf een beetje naar poep ruiken of een kinderboerderij, bovendien zijn ze erg nat.
Ik gebruik altijd de doekjes van zwitsal.. Ze ruiken heerlijk alleen de laatsten zijn erg natjes maar je kunt ze zo uitwringen...
Kruidvat met Lavendel, zijn niet te nat en ruiken ook best lekker en heel goed betaaldbaar doos waar 7 inzitten kost gelof ik 7 euro...
hier alleen nog maar Pampers Sensitive, maar ik heb dan ook een kereltje met een erg gevoelig huidje! (de laatste hiervan zijn inderdaad wel vrij nat) Natusan vind ik niet fijn, zo gauw droog.
okee super bednakt allemaal voor de reacties als ik zo kijk zwitsal erg goed en de pampers sensitie en de etos lavendel.... ga ik die maar eens weer proberen en hopen dat snel dr billen heel zijn... ze heeft namelijk een kapot plekje waar als ik 1 keer gewoon al zacht haar poep eraf veeg gelijk bloed uitkomt ze geeft geen kick gelukkig maar toch... de er nu steeds sudocreme op maar wat zal het beste zijn? andere tips misschien daarvoor vraag wel veel maar bednakt alvast
Misschien een handige tip voor elk merk doekjes; als je het gekochte pakje op zijn kop bewaart zijn de onderste doekjes niet zo nat... Dan loopt de lotion namelijk in de bovenste doekjes en is het wat beter gedoseerd
bij heel erg kapotte billetjes smeren wij de billencreme van Weleda; deze is echt vet en ook meer creme dan sudocreme is...
en die is overal te koop? bij elke drogist? daar anders eens naar kijken want het bloed echt zielig loopt eruit.. is de wond net dicht gaat hij weer open... laat ook veel luchten maar creme dnek ik wel lekker bedankt voor de tip..
Of Bepanthen smeren. Sudocreme droogt vaak zo uit en als de huid als steeds weer een beetje opengaat, barst hij eerder daardoor.
`bepanthen heb ik zelf gebruikt voor me tepelkloven maar heb je een zal en creme voor heb zelf de zalf liggen.. die is erg dik en stug dan is de creme zeker beter?
Oh, ik heb nog eens even gekeken, maar het is inderdaad zalf wat ik bedoelde. Maar daar staat ook op dat het voor bijv. luieruitslag gebruikt kan worden. En als je het toch al in huis hebt, is wel makkelijk, hoef je er niet op uit om het eens te proberen. Succes!
okee bedankt... ga hett zeker proberen even kijken waar hij ligt neem aan dat die nog wel goed is heb er niett veel van gebruikt zelf dus zit nog wel zat in.. nogmaals super bedankt
ik zweer bij zwitsal. ik maak eerst met de sensitive doekjes alles schoon en daarna haal ik er nog een oliedoekje overheen,droogt goed af en vet gelijk in. mijn zoontje heeft nog nooit schrale billetjes gehad etc.