Gut oh gut, nou is het mijn derde, maar ik vind het me toch een partij leuk dat hij morgen naar de speelzaal mag. Net als zijn grote broers naar school. Ze zitten in hetzelfde gebouw, dus het voelt echt als 'schooltje'. Ik ben zo enorm benieuwd hoe hij het zal vinden. De andere twee kinderen hebben ook bij deze juf gezeten dus het is erg leuk om nu met onze jongste ook weer bij haar te komen. Nou ik ga zijn tasje klaar zetten. We zullen eens zien morgen. Grappig he, dat je bij een derde nog net zo verheugd bent.
en hoe was het voor hem? leuk is dat he... ik voelde me ook heel blij dat mijn grote meid voor het eerst naar de psz ging... nu is het aftellen voor mijn jongste dochter... dan zitten ze samen op de psz...
Hij vond het super leuk. Maar daarna was hij wel helemaal van de leg. Hij heeft vanaf het ophalen tot half 3 lopen dreinen en huilen. Uiteindelijk viel hij van uitputting (eindelijk) in slaap. Daarna was hji weer helemaal zichzelf gelukkig. De grote broers was echt super trots. Tijdens het buitenspelen zijn ze beide even bij het raam van de speelzaal komen kijken. Zo lief!
Luca mag volgende week vrijdag, ik vind het wel spannend hoor! Ik denk wel dat hij het geweldig gaat vinden, hij vindt het zo leuk om met andere kinderen te spelen! Ik ben heel benieuwd.
Leuk is dat he. Ook hier een peuter die naar de psz in de school van zijn oudere broers. Maar helaas hij zit er al vanaf sept en heeft nog steeds moeite..