Hoe snel beter na RS virus?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by grietje, Jan 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Vandaag kreeg ik te horen dat mijn zoontje het RS virus heeft. Hij is al 6 dagen verschrikkelijk verkouden, en heeft vrijdag in het ziekenhuis aan een vernevelaar gelegen.
    We hebben een pompje met ventolin mee gekregen, gebruiken neusspray en luuf, en af en toe paracetamol.

Vandaag kreeg ik dus de uitslag, en volgens de kinderarts gaat het wel even duren. Iemand hier die er ervaring mee heeft? Mijn mannetje is zoooooooo zielig! Hopelijk duurt het niet te lang!

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

RS virus kan heel lang duren inderdaad, echt wel maanden, hopelijk valt het bij je zoontje mee! heel veel beterschap!

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Een vriendin van mij heeft nu ook een dochter met RS en zij heeft net 3 dagen in het ziekenhuis gelegen. Nu heeft ze het 9 dagen en is ze aan de beterende hand. Ze kunnen er wel lang last van hebben maar het echt ziek zijn is dacht ik iets van 10 tot 14 dagen.

Hou goed in de gaten of ze drinkt en plasluiers heeft en als je het gevoel hebt dat ze het benauwd heeft gelijk de hap bellen! Het is onschuldig als je er maar bovenop zit.

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Oke overal waar zij staat vervangen door hij ;)

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Hier een meisje met een virale longontsteking door rs. Ze was al bijna twee weken verkouden maar werd daarna ook benauwd. We zijn dagenlang ziekenhuis in, ziekenhuis uit geweest omdat ze steeds goed gecontrolleerd moest worden. Nu begint ze een beetje op te knappen, heeft nog wel vernevelen nodig. Ze hoest nog wel rot maar niet meer zo benauwd. Ze heeft trouwens niet hele hoge koorts gehad. Ik denk dat ze al met al nu drie weekjes ziek is.

6. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    mijn dochtertje is 4 weken doodziek geweest (incl. Ziekenhuisopname) en is nu nog erg kortademig, heeft wisselende temperatuur en af en toe last van algehele malaise. We zijn er al vanaf 16 november zoet mee

7. Ndeva

Ndeva Lid

Aug 1, 2008
    88
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn zoon ( nu 9,1 mnd ) heeft toen hij tien weken was zeven dagen in het ziekenhuis gelegen. Het heeft nog weken geduurd voordat hij van het hoesten ed. af was. Hij voelde zich wel steeds beter maar de slijmvorming duurde best lang. Goed drinken en letten op benauwheid!

Heel veel beterschap!

Share This Page