hoesten

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamzie, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hoi allemaal,

Ik ben al 2 weken goed ziek. Snotteren, pijn in mijn keel en hoesten!

Ik word echt stapelgek van dat gehoest!
    Heb al van alles geprobeerd om er vanaf te komen.
    Het is een kriebelhoest EN vastzittende hoest. Voor de nacht gebruik ik hoestdrank tegen kriebelhoest en overdag om de slijm los te maken. Maar het helpt maar niet. Heb al 3 verschillende merken drankjes geprobeerd.

Smeer me in met dampo
    Stomen met dampo of kamille
    gorgelen met zout of kamille
    Drink veel water en thee
    hoestsnoepjes
    Slik multivitamines voor zwangeren
    Slik echina forse
    drink vlierbessensiroop
    eet elke dag de aanbevolen portie groentes en fruit

Niks werkt! Ik blijf maar ziek en blijf maar hoesten
    En ik krijg er zo'n bandenpijn van en harde buiken :(

Ben dinsdag naar de dokter geweest. Longen klonken schoon. Keel was wat rood. Als het volgende week niet over is krijg ik een antibiotica kuur.
    Maar goed, dan eerst het weekend doorkomen.

Heeft iemand nog tips om er vanaf te komen?

2. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ben zelf ook al een paar weken aan het hoesten, mijn zoontje ook. Gebruik verder niets, wacht maar tot het vanzelf overgaat. Die kriebelhoest 's avonds is al weg, gelukkig, want dat was echt irritant. Kon zowat geen adem halen, want dan moest ik hoesten. Als ik hoest, heb ik soms alleen geen controle meer over mijn blaas :) das minder..

3. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.703
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wij zweren bij Bisolvon,al jaren.Mijn man was vd week ook flink aan het hoesten,binnen 2 dagen was het over.

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik kan je de hand schudden. Ik hoest dan wel niet, maar ben wel snotverkouden, sinds dinsdag. Erg vervelend... Volgens mij moet je je zelf gewoon wat rust geven. Gaat het vanzelf wel weer over...

Ik merk dat als ik onder de douche sta dat de boel dan lekker los komt. En heb gisteren ook gestoomd in dampo. Ik merk dat dat alleen het moment zelf maar helpt en daarna niet meer...

Nou ik wens je veel sterkte toe.

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hier kan ik ook over meepraten. ik heb 3 weken geleden midden in de nacht bij de huisartsenpost gezeten, omdat ik bijna geen lucht kreeg. bleek ik een luchtweginfectie te hebben. dat heb ik vrij gemakkelijk door mijn astma. nu ben ik inmiddels alweer een paar dagen heel veel aan het hoesten en heel erg benauwd. ik ben bang dat ik straks weer aan de antibiotica moet. dat vind ik wel een beetje veel hoor, 2 keer in 1 maand.

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nou heb antibiotica gekregen van de dokter.
    Want krijg er zulke buikpijn van van dat hoesten :( Echt niet leuk meer.
    Hopen dat dat gaat helpen.

Deel Deze Pagina