Ik lees zojuist dat anijs schadelijk is voor de ongeboren baby. Ben nu 25 weken zwanger en afgelopen week een aantal anijsbollen gegeten, in totaal 12 in 2 weken tijd. HELP! is dit echt schadelijk??
Relax! Alsjeblieft... Of nee, je mag niks meer eten. Je moet aan de sondevoeding voor zwangere vrouwen en de rest van de tijd moet je onder een glazen stolp doorbrengen omdat anders de veiligheid van de baby in t geding is!!!
Het is een normale vraag van Ts dus geen aub normaal antwoord of ga dit topic voorbij! Ts, kan inderdaad niet zoveel kwaad. Gewoon niet meer al te vaak eten,dan weet je zeker dat het geen kwaad kan.
Ik heb elke ochtend pap met anijs gegeten in het begin van de zwangerschap omdat ik zo misselijk was en het hielp geweldig! Zolang je idd geen anijsinfuus aanlegt, niet druk maken!
vroeg ik van de week mij zelf ook af.. omdat ik niet lekker slaap dacht ik dan maar een beker warme melk met anijs.. Maar wist het niet dus dacht ach laat maar.. Kan het wel begrijpen dat er zoveel: van wat mag ik wel eten vragen zijn, want de een zegt dit de ander zegt dat. en als je ergens onzeker over bent, is dit toch de beste plek. en anders je vk.. maar die ga je niet voor deze dingetjes gelijk bellen...
Ik heb inderdaad wel eens gelezen dat anijs schadelijk is tijdens de zwangerschap. Maar ergens anders ook weer van niet. Maar als je het niet kilo's eet lijkt het me geen kwaad te kunnen. Ik ben zelf dol op beschuit met muisjes dus ik eet ook wel eens anijs.